استفاده از رب گوجه تند توسط یک زن باردار سبب سقط جنین او شد

لیکوپن موجود در گوجه فرنگی این مزیت را دارد و پس از پخته شدن غلظت آن بیشتر می شود، به همین دلیل است که پزشکان خوردن رب گوجه تند را در مقابل گوجه فرنگی خام پیشنهاد می کنند.

به این فکر کنید که برای دریافت دوز مناسب باید چند گوجه فرنگی خام بخورید.

لیکوپن یک آنتی اکسیدان است که توسط بدن ما تولید نمی شود، رنگدانه ای است که به گوجه فرنگی و سایر میوه ها و سبزیجات رنگ قرمز می دهد.
محققان گمان می کنند که روغن زیتون و رب گوجه تند ترکیبی قوی هستند، آنها مطمئن نیستند که آیا آنتی اکسیدان های مفید اضافه شده، اسکوالن و اسید اولئیک در روغن زیتون مکمل هستند یا اینکه این ترکیب فواید بیشتری را ارائه می دهد.

جمعیت مدیترانه ای شیوع کمی سرطان پوست دارند و بدیهی است که مقدار زیادی روغن زیتون مصرف می کنند.

رب گوجه

یک بررسی سیستماتیک و متاآنالیز مکمل‌های رب گوجه‌فرنگی و لیکوپن نشان داد که ادبیات موجود از تأثیر مفیدی بر عوامل خطر قلبی عروقی مانند عملکرد اندوتلیال، چربی‌های خون و فشار خون حمایت می‌کند.

رب گوجه فرنگی را با آب، آبگوشت، کنسرو گوجه فرنگی با آب آنها یا مایعات ظرفی که درست می کنید رقیق کنید.

در یک پیج، یک سس گوجه فرنگی اصلی درست می کند، اما بدون چاشنی هایی مانند سیر، پیاز، پاپریکا و پونه کوهی طعم ملایمی دارد.

رب گوجه فرنگی پایه خوبی برای چیلی، خورش و سوپ است، سعی کنید رب گوجه فرنگی، آب سبزیجات، پیاز، ذرت، لوبیا سفید، لوبیا سبز و چاشنی ها را برای یک سوپ سبزی مقوی مخلوط کنید.

با ترکیب سیر، هویج رنده شده، گوجه فرنگی خرد شده، آب مرغ کم نمک و رب گوجه، رویه مرغ پخته درست کنید.

رب گوجه فرنگی اساساً از گوجه فرنگی پخته شده تشکیل شده است که صاف شده است.

مطالعات نشان داده‌اند که محصولات فرآوری‌شده گوجه‌فرنگی مانند رب گوجه‌فرنگی دارای سطوح بالاتری از لیکوپن هستند، آنتی‌اکسیدانی که به‌خاطر اثر محافظتی آن در برابر برخی از انواع سرطان و همچنین سلامت پوست شناخته شده است.