قیسی امروز موجب بیماری کلیوی در سالمندان می شود

رژیم غذایی غنی از فیبر برای سلامتی بسیار ضروری است. علاوه بر عادی سازی حرکات روده، چنین رژیم غذایی می تواند به کنترل سطح قند خون کمک کند.

در میان بسیاری از غذاهای غنی از فیبر، میوه ها بسیار مفید هستند. یکی از میوه های سنگین قیسی امروز است که منبع غنی ویتامین A، C و پتاسیم است.

درست مانند میوه های تازه نارنجی مایل به زرد، میوه های خشک شده نیز برای سلامتی بسیار مفید هستند. دکتر هارش واردهان وزیر بهداشت اتحادیه با تاکید بر اهمیت خوردن قیسی در توییتر به اشتراک گذاشت که چگونه قیسی “مواد معدنی کلیدی بسیاری را فراهم می کند”.

قیسی دارای کلسیم است که استخوان های شما را تقویت می کند و عملکرد اعصاب را حفظ می کند. آنها همچنین حاوی منیزیم هستند که به تسکین اسپاسم و گرفتگی عضلات کمک می کند.

قیسی یک مکمل عالی کم کالری به رژیم کاهش وزن است زیرا به کنترل هوس کمک می کند.

طبق مطالعه سال 2017 کالج کشاورزی و علوم زیستی دانشگاه آریزونا، قیسی حاوی آهن است که ممکن است به بهبود سلامت خون کمک کند.

قیسی

از آنجایی که حجم خون زنان در دوران بارداری 50 درصد افزایش می یابد آهن بیشتری در رژیم غذایی فرد مورد نیاز است. قیسی منبع خوبی از آهن است.

با این حال، به دیابتی ها توصیه می شود که زردآلو تازه را به جای قیسی خشک مصرف کنند، زیرا قند زیادی دارد. همچنین، باید اعتدال را تمرین کرد زیرا افراط در هر چیزی یک استراتژی پایدار برای کاهش وزن نیست. قیسی حاوی مقادیر زیادی فیبر است.

فقط یک وعده از قیسی کالیفرنیایی ما دارای 4 گرم فیبر یا 16 درصد از ارزش روزانه توصیه شده شما است. آن‌ها را روی سالاد بریزید و روی آن دانه‌های آفتابگردان بپاشید تا یک چهارم نیاز روزانه‌تان برطرف شود.

فیبر بخش مهمی از هر رژیم غذایی متعادل است. این تضمین می کند که دستگاه گوارش شما به طور منظم کار می کند و ناخالصی های بدن شما را پاک می کند.

هنگامی که یک رژیم غذایی سرشار از فیبر می خورید، به طور طبیعی وزن خود را نیز تنظیم می کنید و حتی ممکن است سطح کلسترول خود را کاهش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.