۵ روش برای جذب مشتریان بازار فروش درب ضد سرقت خلازیر در سطح کشور!

راه های زیادی وجود دارد که دزدان سعی می کنند وارد خانه شما شوند، اما داشتن درب ضد سرقت ساده ترین گزینه برای امنیت است.

بیشتر درب ضد سرقت خلازیر از نظر قفل، ورقه در، چارچوب و موارد دیگربسیار مقاوم اند. مجرمان این را می‌دانند و متوجه می‌شوند که شکست دادن در آسان است، چه در حال برداشتن قفل باشند و چه به زور برگ در را از بند خارج کنند.

اکثر خانه‌ها در آمریکا دارای دری هستند که مهاجم می‌تواند به راحتی از آن عبور کند: این به این دلیل است که بسیاری از صاحبان خانه‌ها تصور می‌کنند امنیت عمدتاً با زیبایی ناسازگار است.

آنها انتظار دارند در ساخت یک درهای زرهی از فولاد سرد و غیرجذاب استفاده شود که ویژگی های آن حجیم و زندان مانند به نظر می رسد در واقع، این مورد برای اکثر درهای با امنیت بالا است اکثر شرکت‌ها آن‌ها را برای کاربردهای دولتی یا تجاری تولید می‌کنند، با روکش‌هایی که پیچیده‌تر از ورق‌های چوبی تقلبی و مسطح نیستند.

درب ضد سرقت

با این حال، دربهای ضد سرقت بالستیک و امنیت بالا می توانند زیبا باشند.

Fortified Estate در کاربردهای محتاطانه و با امنیت بالا تخصص دارد. ما برخی از تنها درهای چوبی زرهی و ضد گلوله – و حتی درهای فرانسوی با امنیت بالا – را با آسیاب چوب اروپایی پیچیده ارائه می دهیم که حتی می تواند طرح های تاریخی را تکرار کند.

در همین لحظه، درهای امنیتی چوبی ما به طور مخفیانه از برخی از مکان‌های پرمخاطب در کشور محافظت می‌کنند، از خرده‌فروشی‌های مجلل در ساحل غربی گرفته تا سرورهای کامپیوتری گران‌قیمت در کوه‌های راکی ​​و اقامتگاه‌های معروف در ساحل اقیانوس اطلس.

چرا درب های ضد سرقت چوبی ایمنی نصب می شوند؟
مردم اغلب پیشنهادات چوبی با بافت غنی را ترجیح می دهند، که با سبک معماری سنتی بسیاری از خانه ها و مشاغل لوکس در ایالات متحده مطابقت دارد. مشتریان می خواهند اطمینان حاصل کنند که هرگونه ارتقای امنیتی همچنان با بقیه ساختار ترکیب می شود.

مشتریان می ترسند که نصب درب ضد سرقت فلزی به خانه آنها ظاهری صنعتی بدهد یا خانه آنها را شبیه زندان کند.

مهمتر از همه، یک در امن آشکار از بقیه ورودی ها در خانه یا محله فرد خارج می شود و توجه ناخواسته را به تمایل آنها به امنیت جلب می کند.

بنابراین، روکش چوبی برای درب های ضد سرقت با امنیت بالا محبوب ترین گزینه روکش برای مشتریان ما است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.