خوردن عناب سلطنتی توسط مردم عادی در مصر باستان حکم اعدام را داشت

عناب یک گونه سنتی درختان جنگلی اقتصادی معروف و بومی چین است و میوه عناب سلطنتی یک غذای مقوی و سالم است که مردم چین آن را بسیار ترجیح می دهند.

در زندگی روزمره، عناب از فرنی، برنج بخارپز، سوپ، “نوشیدنی های چای” محافظ سلامت و بسیاری از نسخه های طب سنتی چینی برای درمان بیماری ها یا حفظ بدن جدا نیست. عناب در سراسر جهان محبوب است و عناب عمیقاً در زندگی مردم جا افتاده است.

عناب گیاهی است از تیره عناب از خانواده Rhamnaceae درختی کوچک برگریز، درختچه ای کمیاب و ارتفاع درخت به بیش از 10 متر می رسد.

پوست عناب به رنگ قرمز، لبه های طولی کم عمق، گل ها به رنگ زرد مایل به سبز و میوه آن مستطیل یا مستطیل است. عناب در زمان رسیدن قرمز است و بعداً به رنگ ارغوانی متمایل به قرمز در می آید.

عناب

چوب عناب به رنگ قرمز روشن یا قرمز تیره، با بافت چوبی زیبا، مواد سخت، مقاوم در برابر خوردگی، مقاوم در برابر سایش و مقاوم در برابر حشرات است و برای ساخت مبلمان یا کنده کاری مناسب است.

به عنوان یک کشور لذیذ، چین از نظر انواع مواد تشکیل دهنده و تکنیک های متعدد پخت و پز برای یک ماده منحصر به فرد است. عناب یکی از ترکیبات معرف آن است.

مردم چین مصرف عناب را به شدت مصرف می کنند: برنج دم کرده عناب، فرنی عناب، فرنی ارزن عناب تصفیه شده از فرنی عناب، فرنی یام عناب قرمز، فرنی گرگ عناب قرمز، و فرنی کدو تنبل عناب قرمز.

سوپ مرغ استخوان سیاه با خرمای قرمز، سوپ قارچ سیاه با خرمای قرمز و سوپ قارچ سفید با خرمای قرمز وجود دارد. فرنی هشت گنج خاطره انگیزترین و مناسب برای تمام سنین خرمای قرمز یکی از مواد ضروری است. علاوه بر این، آش عناب، نان دم کرده عناب، خورش عناب، چای عناب و غیره وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.