قیمت خرید یخچال نوشیدنی

قیمت خرید یخچال نوشیدنی بر اساس معیار های خاصی مشخص می گردد زیرا این محصولات در گروه یخچال های صنعتی قرار می گیرند که معمولاً در طرح ها و اندازه های متفاوتی برای استفاده در فروشگاه ها و رستوران های مختلف معرفی می گردند و یک گزینه مناسب برای نگهداری نوشیدنی ها در دماهای مخصوص می باشند.

قیمت خرید یخچال نوشیدنی

یخچال نوشیدنی

یخچال های نوشیدنی در واقع در زمره یخچال های صنعتی و یخچال های فروشگاهی می باشند که هدف استفاده از آنها خنک نگه داشتن انواع نوشیدنی ها و همچنین حفظ کیفیت آنها می باشد. طراحی ساده یخچال های نوشیدنی و استفاده از شیشه های شفاف در طراحی این محصولات باعث شده است که این یخچال ها به عنوان بخش مهمی از طراحی و چید مان دکوراسیون های فروشگاهی شناخته شود زیرا جلوه بسیار خوبی را در این محیط ها ایجاد می نماید.

نمای بیرونی یخچال های نوشیدنی به نوعی است که درب جلوی آنها از ترکیب مواد اولیه شیشه ای و ورقه های آلومینیومی و فولادی ساخته شده است. البته رعایت نکات ایمنی در طراحی این محصولات به وضوح دیده می‌ شود و از بهترین شیشه ها از نوع نشکن در طراحی و تولید آنها استفاده شده است تا جلوی حوادث پیش بینی نشده تا حد زیادی گرفته شود.

استفاده از شیشه های شفاف در درب جلوی یخچال های نوشیدنی کمک زیادی به خریدار ها می نماید تا به راحتی بتوانند محصولات داخل یخچال را دیده و نیز بر اساس سلیقه و ذائقه خود، خرید نوشیدنی های مورد نیاز را به انجام برسانند.

در دو طرف یخچال های نوشیدنی از ورقه های فولادی و آلومینیومی استفاده شده است که در کنار فضای بالای درب یخچال، فضای لازم برای تبلیغات را در اختیار فروشندگان قرار می‌ دهند تا آنها به راحتی بتوانند از چندین فضای آلومینیوم طراحی شده در این یخچال ها برای تبلیغ نام فروشگاه خود استفاده نمایند.

در حال حاضر برای طراحی و تولید یخچال های نوشیدنی از ایده ها و طرح های متنوع استفاده می شود و این محصولات در نمونه های متفاوت و در مدل های چند طبقه قابل تولید می باشند و هر یک از خریداران به راحتی می‌ توانند این محصولات را بر اساس نیاز خود خریداری نمایند.

قیمت یخچال نوشیدنی

قیمت یخچال نوشیدنی یخچال های نوشیدنی با نام‌ های همچون یخچال های صنعتی، یخچال های سوپرمارکتی، یخچال های رستورانی و غیره شناخته شده می باشند و همان طور که در مبحث قبل تر کردیم از این محصولات برای خنک نگه داشتن انواع نوشیدنی ها استفاده می شود.

جالب است بدانید یخچال های نوشیدنی در طرح ها، رنگ ها و اندازه های مختلفی توسط برند های بسیار زیادی در سراسر کشور تولید و عرضه می گردند. به خاطر همین موضوع قیمت این محصولات در بازار های فروش با یک دیگر تفاوت های بسیار زیادی دارد.

همانطور که در مبحث قبل اشاره کردیم در طراحی و تولید این نوع محصولات معمولا از ورقه های آلومینیومی یا فولادی و مواد اولیه شیشه ای استفاده می شود و به واسطه همین امر قیمت فروش این محصولات به راحتی می‌ تواند دارای اختلافات بسیار زیاد باشد و هر یک از کارخانه ها و شرکت ها تولید کننده به واسطه نوع متریال هایی که در تولید این محصولات استفاده می نمایند با قیمت های متنوع، کالا های خود را ارائه می دهند.

علاوه بر این موضوع یخچال های نوشیدنی از نظر اندازه، ابعاد و سایز و همچنین نحوه طراحی با یک دیگر تفاوت های بسیار زیادی دارند و به همین دلیل قیمت های این نوع محصولات به راحتی می تواند تفاوت های زیادی با یک دیگر داشته باشند. ولی در هر صورت می توان گفت خرید مستقیم بهترین یخچال نوشیدنی از شرکت ها و کارخانه های تولید کننده این محصولات می تواند در تهیه کالا های با قیمت های مناسب تر تاثیر داشته باشد.

کارخانه ها و شرکت های تولید کننده بهترین یخچال نوشیدنی در ارتباط مستقیم با خریداران این محصولات علاوه بر عرضه محصولاتی با قیمت های مناسب تر، خدمات پس از فروش مناسبی را در اختیار خریداران قرار می دهند و در واقع آنها می توانند خرید محصولاتی را با اطمینان بیشتری به انجام برسانند.

بحث داشتن یا نداشتن خدمات پس از فروش یخچال های نوشیدنی جزو مهم ترین نکاتی است که خریداران در زمان تهیه و خرید این محصولات به آن توجه می نمایند و در واقع متقاضیان انتظار زیادی از شرکت های تولید کننده این محصولات دارند که در ازای هزینه های که پرداخت می نمایند، خدمات پس از فروش مناسبی را برای آنها ارائه دهند. داشتن گارانتی این محصولات از دیگر نکاتی است که توجه با آن ضروری می باشد.

خرید یخچال نوشیدنی

برای خرید یخچال های نوشیدنی متقاضیان بسیار زیادی در سراسر کشور وجود دارند زیرا از این یخچال های صنعتی در بسیاری از رستوران ها، ساندویچ فروشی ها، فروشگاه های زنجیره ای مواد غذایی استفاده های بسیار زیادی می شود.

برای خرید یخچال مناسب این خریداران حتماً باید اطلاعات فنی خوبی داشته باشند تا بتوانند با در نظر گرفتن تک تک مشخصات فنی این محصولات، خرید بهترین آنها را به انجام برسانند. جالب است بدانید در زمان خرید یخچال نوشیدنی توجه به نوع و مدل کمپرسور یخچال، ظرفیت سرمایشی یخچال، سیستم کنترلی یخچال، میزان مصرف انرژی کمپرسور و موتور و همچنین توجه به جنس بدنه و شیشه درب های یخچال و ویژگی های خاص موجود در طراحی بدنه و چرخ های این محصولات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و هر چقدر متقاضیان به این موضوعات فنی توجه بسیار بیشتری داشته باشند، می توانند خرید این محصولات را با کیفیت بهتر و به صورت آگاهانه تری به انجام برسانند.

در زمان خرید یخچال های نوشیدنی همان طور که قبلا اشاره کردیم حتماً باید به نوع گارانتی و خدمات پس از فروش این تجهیزات توجه بسیار زیادی شود و شما خریداران بهتر است برای مطمئن بودن از خدمات پس از فروش این دستگاه های سرمایشی خرید خود را از برند ها و شرکت های معتبر به انجام برسانید که به تضمین کالا های خود می پردازند. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین مجموعه ما در ارتباط باشید.

انواع یخچال نوشیدنی

انواع یخچال نوشیدنی یخچال های نوشیدنی به صورت کلی از نظر شکل و شمایل با یک دیگر یکسان هستند، اما ظرفیت کلی این نوع یخچال ها و برخی از جزئیات آنها با یک دیگر تفاوت های بسیار زیادی دارد. به همین دلیل ما در این مطلب به معرفی بهترین انواع یخچال های نوشیدنی می پردازیم تا شما مشتریان گرامی شرایط بهتری را برای خرید بهترین محصولات به دست آورید.

  • یخچال نوشیدنی ایستاده یک درب: این یخچال ها جزو ساده ترین یخچال های نوشیدنی هستند که در ظرفیت های پایین قابلیت تولید را دارند و معمولاً در فروشگاه های کوچک و در رستوران های محلی مورد استفاده قرار می گیرند. تعداد طبقات این یخچال ها با یک دیگر تفاوت بسیار زیادی دارد و معمولاً کارخانه ها و شرکت های تولید کننده این نوع یخچال ها را بین ۲ تا ۴ قفسه معرفی می نمایند. طبیعی است که هر چقدر تعداد طبقات تعبیه شده در این نوع یخچال های نوشیدنی بیشتر باشد، ظرفیت نگهداری آنها افزایش یافته و به همین مراتب قیمت آن ها نیز بیشتر می شوند. با وجود طبقات مختلف در این نوع یخچال ها خریداران می توانند هر طبقه را به یک محصول و یک نوشیدنی اختصاص دهند که تا جلوه بهتری در فروشگاه های آنها ایجاد گردد.
  • یخچال نوشیدنی ایستاده دو درب: این محصولات نوع دیگری از یخچال های نوشیدنی هستند که ممکن است استفاده از آن ها در رستوران های بزرگ تر یا در فروشگاه های زنجیره ای دیده شود. یخچال های دو درب به یک طرف باز می شوند و دارای طبقات مجهزی هستند. ایجاد طبقات مجزا در این یخچال های ایستاده این شرایط را برای خریداران فراهم می نماید تا محصولات متنوع تری را برای فروش ارائه دهند. ضمن اینکه ظرفیت کلی این نوع یخچال ها در مقایسه با یخچال های یک درب بسیار بیشتر می باشد. استفاده از تزئینات داخلی همانند استفاده از لامپ های ال ای دی و نور های نئونی در این یخچال های دو درب، جلوه بیشتری را برای فروشگاه های ایجاد می نماید. اگر به دنبال فضای بیشتر برای قرار دادن انواع نوشیدنی های سرد امروزی هستید و می خواهید از چراغ های ال ای دی زیبا در فضای نگهداری این نوع محصولات برای بازاریابی بهتر استفاده نمایید، بهتر است خرید یخچال های دو درب را در اولویت های خود قرار دهید. این یخچال ها با داشتن عمق مناسب و طبقات مختلف فضای بیشتری را در این زمینه در اختیار شما قرار می دهند.
  • یخچال های دو منظوره: از دیگر انواع یخچال های نوشیدنی صنعتی هستند که همان طور که از نام شان برمی آید با دو هدف مورد استفاده قرار می گیرند. طراحی کلی این نوع یخچال ها به صورت ایستاده می باشد و شبیه به یک یخچال نوشیدنی یک درب هستند با این تفاوت که از قسمت وسط این نوع یخچال ها یک درب جداگانه به وجود آمده است که شرایط بهتری برای استفاده از آنها را ایجاد نموده است. دمای عملکرد فضای بالایی این یخچال ها به نوعی است که برای نگهداری نوشیدنی های همچون نوشابه، آب معدنی و آبمیوه ها مناسب هستند و فضای پایینی نیز برای نگهداری موادی مورد استفاده قرار می گیرد که نیاز به یخ زدن دارند معمولاً به این قسمت پایینی یخچال های دو منظوره، قسمت فریزر یخچال گفته می شود. یخچال های دو منظوره برای استفاده در نقاط گرمسیر یک گزینه ایده آل هستند زیرا همان طور که اشاره کردیم حجم نگهداری نوشیدنی های مختلف در این نوع یخچال ها بسیار زیاد می باشد و یک قسمت به عنوان یخچال فریزر در نظر گرفته شده است که به راحتی می تواند سرمایه مورد نیاز برای خنک نگه داشتن نوشیدنی های مختلف را در محیط های گرمسیری ایجاد نماید.
  • یخچال های کبابی: از دیگر یخچال های نوشیدنی هستند که در واقع در کبابی ها و رستوران ها بیشترین کاربرد را به خود اختصاص می‌ دهند. ظرفیت و اندازه یخچال های کبابی بسیار بزرگ تر از نمونه های دیگر یخچال های نوشیدنی است. این یخچال ها به صورت قفسه ای طراحی می شوند و عمق کلی قفسه های آنها به نوعی است که به راحتی انواع نوشیدنی ها و همچنین محصولات لبنی در آن ها نگهداری می شود.

جالب است بدانید تنوع یخچال های نوشیدنی در بازار بسیار زیاد است. به نوعی که نمی توان در یک مقاله به توضیح تمامی این محصولات پرداخت. هر کارخانه و شرکت تولید کننده در این زمینه می تواند طراحی های مخصوص به خودش را داشته باشد و یخچال ها را در ظرفیت ها و اندازه های متنوع تولید نماید. نکته دیگر در مورد طراحی این محصولات اصطلاح فراست و نوفراست بودن این نوع یخچال ها است که باز هر دوی آنها توسط بهترین تولید کنندگان در بازار های هدف معرفی می گردد و هر یک از خریداران می توانند با توجه به نیاز خود اقدام به خرید هر کدام از آنها نمایند.

یخچال نوشیدنی عمده

یخچال های نوشیدنی به صورت عمده توسط معتبرترین برند ها در حال حاضر تولید می گردند زیرا این محصولات جزو کاربردی ترین یخچال های هستند که امروزه در مکان های مختلف خصوصاً در انواع فروشگاه های زنجیره ای، مغازه های مختلف و سوپرمارکت ها مورد استفاده قرار می گیرند.

از انواع یخچال های نوشیدنی برای خنک نگه داشتن نوشیدنی های مختلف استفاده می شود. وجود طرح ها و مدل های مختلف این یخچال ها باعث شده است تا افراد در صورت نیاز بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند. ظرفیت بالای نگهداری این نوع محصولات به گونه ای است که می توانند انواع نوشیدنی ها را به مدت طولانی در آنها ذخیره نمایند.

در تولید عمده انواع یخچال های نوشیدنی از بهترین مواد اولیه و متریال ها استفاده می شود و در واقع این نوع محصولات به واسطه استفاده از استاندارد های ویژه در تولید آنها دارای نمونه های متفاوتی هستند. اگر قصد خرید یخچال های نوشیدنی را به صورت عمده دارید حتماً با مجموعه ما در ارتباط باشید.

ما در این مجموعه بهترین محصولات را در اختیار شما قرار می دهیم. مجموعه ما با برند های معتبر در زمینه تولید یخچال نوشیدنی در حال ارتباط است که به راحتی می تواند محصولات را با همان قیمت های تولید شده در اختیار شما مشتریان گرامی قرار دهد و اگر قصد خرید به صرفه این لوازم را دارید به راحتی می توانید از طریق همین مرکز اینترنتی با مشاورین ما ارتباط برقرار نمایید تا در کوتاه ترین زمان ارسال کالا ها برایتان انجام پذیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.