با استفاده از کشمش سبز کالری در منزل براحتی سرکه خانگی تهیه نمایید!

کشمش سبز حاوی آنتی اکسیدان های طبیعی است که اثر اکسیدان های مضر را که منجر به آسیب به سلول های بدن می شود که ممکن است باعث سرطان های مختلف شود، متوقف می کند.

مواد ضد میکروبی کشمش سبز:

مطالعات نشان داده‌اند که کشمش سبز کالری حاوی موادی است که سلامت لثه و دندان‌ها را حفظ می‌کند، زیرا این مواد میکروب‌هایی را که باعث عفونت در حفره دهان می‌شوند، از بین می‌برند، که کشمش را جایگزین سالمی برای شیرینی‌ها می‌کند.

کشمش سبز فواید بسیاری برای سلامتی دارد که عبارتند از:

تامین انرژی بدن:

کشمش سبز منبع غنی از کربوهیدرات ها به خصوص قند طبیعی است و معمولاً در مواقعی که فرد احساس بی حالی و تنبلی می کند انرژی می دهد.

همچنین یک میان وعده عالی برای ورزشکاران چه قبل و چه بعد از ورزش است زیرا کربوهیدرات های مورد نیاز بدن را تامین می کند نیاز به بهترین عملکرد بدنی، به ویژه هنگام تمرین تمرینات با شدت متوسط ​​و بالا.

درمان و پیشگیری از یبوست:

فیبر موجود در کشمش سبز حجم و وزن مدفوع را افزایش داده و آن را نرم تر می کند که عبور آن از روده را تسهیل می کند و از یبوست جلوگیری می کند.

کشمش سبز یکی از معدود غذاهای گیاهی غنی از آهن است که یک ماده معدنی بسیار ضروری برای بدن انسان است که نقش عمده ای در ساخت پروتئین هموگلوبین دارد که اکسیژن را به تمام سلول های بدن منتقل می کند، بنابراین مصرف روزانه کشمش سبز به مقدار متوسط ​​است به پیشگیری از کم خونی فقر آهن کمک می کند.

پیشگیری از پوکی استخوان:

کشمش سبز منبع خوبی از کلسیم است که برای ساختن دندان‌ها و استخوان‌های قوی و حفظ یکپارچگی آن‌ها مهم است، بنابراین به زنانی که یائسه شده‌اند معمولاً توصیه می‌شود برای محافظت از پوکی استخوان که اغلب با افزایش سن ایجاد می‌شود، آن را بخورند.

کشمش سبز حاوی بور است که با کلسیم و ویتامین D برای حفظ سلامت مفاصل و استخوان ها و جلوگیری از شکنندگی آنها کار می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.