استفاده از ساعت چرم مردانه عمر آنها را کاهش می دهد

سفر ما به دنیای جذاب ساعت سازی خوب ادامه دارد! قبلاً به موادی که قاب های ساعت از آنها ساخته می شود توجه کرده ایم.

ما در مورد تسمه صحبت کردیم. آنها همچنین به نقش کیس در قیمت گذاری ساعت چرم مردانه اشاره کردند.

امروز این فرصت را برای ما آماده کرده است تا نگاه دقیق تری به گیره هایی بیندازیم که برای ثابت کردن ساعت (البته بدون کمک بند) روی مچ ما طراحی شده اند.

گیره کلاسیک بیضی یا مستطیلی شکل از اولین روزهای وجود ساعت های چرم مچی همراه بوده است. چنین قفلی را می توان در بسیاری از مدل های تولید شده توسط شرکت های مختلف یافت.

با این حال، نام فردی که برای اولین بار از یک بند بیضی یا مستطیلی بر روی بند ساعت چرم استفاده کرد، ناشناخته باقی ماند.

زمان اجتناب ناپذیر است نه تنها نام ها در آن گم می شوند، بلکه اشیا نیز در آن گم می شوند. بنابراین، سوراخ های بند ساعت، به طور معمول، قبل از روزی که به دلایلی، یک سگک قابل اعتماد و ساده می شکند، فرسوده می شوند.

ساعت

انصافاً شایان ذکر است که گیره کلاسیک در عین حال ساده‌ترین و مضرترین کمربند چرمی است. گیره معمولی را از بند قدیمی بردارید، آن را به کارگاه ببرید در آنجا زندگی دوم را به آن می دهند، اما روی یک بند جدید.

فل تاشو بسیار جالب است. این ساعت توسط ساعت ساز معروف فرانسوی ادموند یاگر در آغاز قرن بیستم اختراع و ثبت شد.

این گیره تمام بهترین ها را از گیره جذب کرده است یک پروانه و یک گیره کلاسیک. و اجازه دهید ابعاد به آن لطفی اضافه نکند، اما محل قابل اعتماد ساعت روی مچ دست تضمین شده است.

این دستبند هرگز به طور کامل باز نمی شود، بلکه فقط به چندین قسمت باز می شود و به شما امکان می دهد ساعت را روی مچ دست خود قرار دهید.

گیره های تاشو اغلب به چندین فیوز مجهز هستند این نه تنها یک دکمه خاص است که بدون آن باز کردن قفل غیرممکن است، بلکه یک مانع خارجی اضافی است که دکمه را از فشار دادن تصادفی محافظت می کند.

گیره تاشو هم روی تسمه های ساخته شده از مواد نرم – چرم، پارچه و هم روی دستبندهای فولادی نصب می شود. گیره تاشو در بین افرادی که سبک زندگی آنها چرخه رویدادها را در بر می گیرد محبوبیت پیدا کرده است.