استفاده مکرر از پودر لباسشویی بریج موجب مشکلات تنفسی می شود

شستن لباس‌ها به اندازه تمیز کردن کف‌پوش‌ها رایج است. این وظیفه ای است که هر روز باید انجام دهیم و بخشی از برنامه روزانه ماست.

استفاده از یک پودر لباسشویی بریج خوب برای سلامتی ضروری است. هنگامی که سطوح مختلف را لمس می کنید، میکروب ها و سایر مواد مضر با لباس شما تماس پیدا می کنند.

یک پودر لباسشویی آن مواد را در شستشو از بین می برد. و البته لباس های شما را هم تمیز می کند! برخی از مواد پودر لباسشویی رایحه ای تازه به لباس شما اضافه می کنند.

از میان گزینه های متعدد پودر لباسشویی موجود در بازار، می توانید به راحتی یکی را انتخاب کنید که نیازهای شما را برآورده کند.

انواع مختلفی از پودر لباسشویی موجود است. اگر از خود می‌پرسید که چگونه یک پودر لباسشویی می‌تواند برای لباس‌های شما در شستشو مفید باشد، تنها نیستید.

مواد شوینده

آیا شما هم تعجب می کنید که آیا نوار صابون گزینه بهتری است؟ خوب، پودر لباسشویی در مقایسه با صابون ها توانایی پاک کنندگی قوی دارند. همچنین در آب بیشتر از صابون حل می شوند.

پودر لباسشویی کاربردهای خود را دارند. می توانید از آن ها در ماشین لباسشویی و هنگام شستن با دست استفاده کنید.

صابون ها دارای نمک اسید چرب هستند. در مقایسه، پودر لباسشویی با استفاده از یک سورفکتانت مصنوعی ساخته می شوند.

پودر لباسشویی همراه با سورفکتانت، دارای ترکیبات و مواد شیمیایی بسیار دیگری هستند که کارایی سورفکتانت را بهبود می بخشند.

سورفکتانت که به عنوان یک عامل فعال سطحی نیز شناخته می‌شود، ماده‌ای است که وقتی به آب یا مایع اضافه می‌شود، خاصیت پخش کنندگی و رقیق‌کنندگی آن افزایش می‌یابد و آن را به شوینده ایده‌آل تبدیل می‌کند.

در حالی که اکثر پودر لباسشویی از قبل صابون در آنها وجود دارد آنها جایگزین بهتری می کنند. در اینجا برخی از مزایای استفاده از پودر لباسشویی آورده شده است.