انعکاس نور فرابنفش در سینک گرانیتی که باعث نوسانات برق شد

در حالی که نصب سینک ظرفشویی گرانیتی در آشپزخانه مزایای زیادی دارد، در اینجا چند معایب وجود دارد که ممکن است مجبور باشید با آنها مقابله کنید.

مستعد خراش و فرورفتگی است. سینک های استیل ممکن است تخریب ناپذیر باشند، اما مستعد خراش و فرورفتگی هستند. تماس سخت با قابلمه ها و ظروف اغلب باعث از بین رفتن پوشش اعمال شده روی سینک می شود.

مستعد لکه های آب: هنگامی که مراقبت نمی شود، لکه های آب روی سینک آشپزخانه ظاهر می شود. این چالش بیشتر با سینک استیل ضد زنگ آینه قابل توجه است.

پس از استفاده سینک را پاک کنید تا لکه های آب از بین برود و ذرات غذا به سینک نچسبند. وجود لکه های آب و ذرات غذا روی سینک ظرفشویی را نامرتب نشان می دهد.

از شبکه سینک برای محافظت از پایه سینک در برابر خراش استفاده کنید. ممکن است در اثر تماس بین ظروف آشپزخانه و سینک خراش ایجاد شود.

هنگام تمیز کردن سینک ظرفشویی از پاک کننده های حاوی سفید کننده خودداری کنید. همچنین از مواد ساینده مانند پشم فولادی یا برس سیمی خودداری کنید. استفاده از پاک کننده های مبتنی بر سفید کننده ممکن است فولاد را خورده و زنگ زده به نظر برسد.

سینک را با استفاده از تمیزکننده سینک استیل ضد زنگ تمیز کنید تا درخشندگی و کیفیت سینک حفظ شود.

اجازه ندهید اسفنج ها یا ظروف خیس روی سطح سینک خشک شوند، زیرا ممکن است زیبایی سینک را تضعیف کند.

انتخاب بین سینک آشپزخانه کامپوزیت گرانیتی در مقابل سینک استیل ضد زنگ آسان نیست. ممکن است کسی گم شود زیرا هر دو واحد لوازم آشپزخانه عالی هستند. اما تفاوت های کمی وجود دارد. این مقاله نشان می دهد که کامپوزیت گرانیت از نظر دوام بالای فولاد ضد زنگ می باشد.

همچنین در مقاومت حرارتی، فولاد ضد زنگ سریعتر از کامپوزیت گرانیت تغییر رنگ می دهد. اما فولاد نقطه ذوب بالاتری دارد.

علاوه بر این سینک های کامپوزیت گرانیتی به آشپزخانه شما زیبایی می بخشد. با اکثر ابزارهای روی میز نصب شده در اطراف محل پخت و پز مطابقت دارد.