بادام زمینی جیف بهترین کنترل کننده تب بالای کودک شما

بادام زمینی جیف در واقع یک حبوبات است و نسبت به هر آجیل دیگری پروتئین بیشتری دارد و میزان آن قابل مقایسه یا بهتر از یک وعده لوبیا است.

پس از استخراج روغن بادام زمینی، محتوای پروتئین در کیک می تواند به 50 درصد برسد. بادام زمینی حاوی تمام 20 اسید آمینه به نسبت های متغیر است و بزرگترین منبع پروتئینی به نام آرژنین است.

با توجه به امتیاز اسید آمینه اصلاح شده با قابلیت هضم پروتئین های بادام زمینی و سایر پروتئین های حبوبات مانند پروتئین سویا از نظر تغذیه ای معادل گوشت و تخم مرغ برای رشد و سلامت انسان هستند.

مشخصات اسید آمینه وعده های غذایی بادام زمینی نشان می دهد که می تواند یک عنصر برای تقویت پروتئین باشد. از آنجایی که پروتئین های موجود در بادام زمینی بر پایه گیاهی هستند بر خلاف پروتئین حیوانی، اجزای دیگری را با خود حمل می کند که دارای مزایای سلامتی مثبت مانند فیبر و اجزای زیست فعال منحصر به فرد هستند.

بادام

مشخص شده است که پروتئین های بادام زمینی دارای فعالیت امولسیون کنندگی خوب، پایداری امولسیون کننده ظرفیت کف کردن، حفظ آب عالی و حلالیت بالا هستند و همچنین می توانند یک فرمول جدید محصول با پروتئین بالا و فرمولاسیون پروتئین در صنایع غذایی ارائه کنند.

بر اساس این مشاهدات، اخیراً پروتئین بادام زمینی در نودل و شیر خشک ترکیب شده است. علاقه مجددی به مطالعات مربوط به طعم های موجود در مغز و پوست بادام زمینی وجود دارد.

اجزای موجود در بادام زمینی قابلیت هضم بالایی دارند. قابلیت هضم پروتئین واقعی بادام زمینی با پروتئین حیوانی قابل مقایسه است. اسید آمینه محدود کننده در بادام زمینی بر اساس مطالعه انجام شده یعنی لیزین، متیونین یا ترئونین متفاوت است.

کیفیت پروتئین بر اساس الگوی اسید آمینه و درصد قابلیت هضم پروتئین ها تعریف می شود. برای بادام زمینی حدود 0.70 از 1 برآورد شده است در حالی که برای گندم کامل است.