با خرمای کبکاب مشکین بیماری سرطان شما درمان می گردد

بقایای خرمای کبکاب مشکین در مناطق مختلف مصر و سوریه یافت شده است. این بدان معناست که انسان قبلاً از این میوه ها 8000 تا 7000 سال پیش تغذیه می کرد.

هیچ مدرکی دال بر آغاز کشت آن در دست نیست، اما گمان می رود که از 7000 سال پیش در منطقه ای که امروز عراق و ایران هستند آغاز شده باشد.

سهولت نگهداری و ماندگاری خرما را به غذایی ایده آل برای عشایر تبدیل کرده است و می توان آن را در سفرهای طولانی حمل کرد.

این میوه‌های درختان خرما نه تنها به عنوان غذای انسان عمل می‌کردند، بلکه استخوان آن‌ها را جدا می‌کردند ، در حالی که غذای دیگری وجود نداشت به شتر یا حتی سگ نیز می‌دادند.

ممکن است منجر به افزایش وزن شود استفاده از خرما برای برنامه کاهش وزن بحث برانگیز است.

خرما

آنها منبع خوبی از فیبرهای غذایی هستند که به ما کمک می کنند برای مدت طولانی تری راضی نگه داریم، میل ما را به خوردن دوباره و دوباره کاهش می دهد و بنابراین مصرف بیش از حد را که یکی از دلایل اصلی افزایش وزن است، کنترل می کند.

با این حال، کالری بالایی نیز دارند، به این معنی که خوردن خرما برای برنامه کاهش وزن می‌تواند بیشتر ضرر داشته باشد تا فایده، اما این بیشتر زمانی اتفاق می‌افتد که شروع به مصرف بیش از حد خرما کنیم.

اگر در سفر کاهش وزن هستید و هنوز هم می‌خواهید خرما مصرف کنید، بهتر است مصرف خرما را به ۲ تا ۳ در هفته محدود کنید. این به شما کمک می کند از تمام مزایای سلامتی قرار ملاقات بدون نگرانی در مورد افزایش وزن بیش از حد لذت ببرید.

جدای از این، میزان بالای قند موجود در خرما نیز باعث افزایش وزن می شود. اگرچه قند موجود در خرما طبیعی است، اما اضافه آن بد است.

ممکن است اسهال را بدتر کند خرما به عنوان یک درمان طبیعی برای تسکین اسهال استفاده می شود. این مزیت خرما فقط زمانی مفید است که غذا را در حد اعتدال مصرف کنید، زیرا خوردن زیاد خرما می تواند وضعیت فرد مبتلا به اسهال را بدتر کرده و منجر به کم آبی بدن و بی قراری شود.

پس اگر از اسهال رنج می برید بهتر است از خوردن خرما خودداری کنید. آنها همچنین سرشار از فیبرهای غذایی هستند که مدفوع را شل می کند و از دفع مناسب مواد زائد از بدن اطمینان می دهد. خوردن میوه های پر فیبر در زمان اسهال ایده خوبی نیست.