با ساعت دیواری آینه ای جدید گذشت زمان را حس نمی کنید

حتی اگر ساعت دیواری آینه ای جدید در جامعه‌ای که فناوری محور ما هستند، محبوب‌ترین هستند، چیزی برای تشخیص زمان از چهره ساعت‌های سنتی وجود دارد.

بیشتر ساعت دیواری ها به‌جای بازخوانی دیجیتالی، دارای چهره‌های شماره‌دار، عقربه‌گرها و عقربه‌های ثانیه شمار هستند.

بیشتر مدارس هنوز از ساعت‌هایی با چهره استفاده می‌کنند تا کودکان بتوانند به جای اتکا به ساعت‌های دیجیتالی زمان را به درستی تشخیص دهند.

ساعت دیواری ها فقط برای نگه داشتن و نشان دادن زمان نیستند. مطمئناً کاربردی هستند، اما می توانند شیک و سرگرم کننده نیز باشند.

استفاده از این ساعت ها یک راه عالی برای اضافه کردن رنگ، تمجید از دکوراسیون خود یا ایجاد یک لمس عجیب و غریب به هر اتاق است.

ساعت های تزئینی در سبک های چوبی دست ساز، فلزی، اکریلیک، یا نقره ای و فیروزه ای برای تم جنوب غربی عرضه می شوند.

می‌توانید ساعت‌های دیواری را برای تقریباً هر طرح طراحی پیدا کنید، از جمله شخصیت‌های علامت تجاری مورد علاقه برای اتاق کودکان، سبک‌های قدیمی تا مدرن، و تم‌های آشپزخانه.

ساعت

ساعت های دیواری به جای نمایشگر دیجیتال، چهره ها را با عقربه های ساعت، دقیقه و ثانیه شماره گذاری می کنند. ساعت های دیواری به جای نمایشگر دیجیتال، چهره ها را با عقربه های ساعت، دقیقه و ثانیه شماره گذاری می کنند.

ساعت های دیواری نئون چیزی اضافی به هر فضایی اضافه می کنند. آنها نه تنها راهی عالی برای اضافه کردن نور اضافی هستند، بلکه سرگرم کننده و بد بو نیز هستند.

اگر چیزی سنتی تر را ترجیح می دهید، یک ساعت آونگی در نظر بگیرید. مدل‌های قدیمی‌تر با کلید پیچیده می‌شوند، در حالی که برخی از مدل‌های مدرن‌تر با باتری کار می‌کنند.

این ساعت‌ها کمی بزرگ‌تر و سنگین‌تر از بسیاری از سبک‌های ساعت دیگر هستند، بنابراین هنگام آویزان کردن ساعت آونگی باید مراقب باشید.

آویزان کردن اکثر ساعت‌های دیواری ساده است و استفاده از آن در مصرف انرژی بهینه است و معمولاً برای کار کردن فقط به چند باتری “AA” نیاز دارند.

آنها زمان را به خوبی حفظ می کنند، و حتی ساعت های “هوشمندی” وجود دارند که می توانند به طور خودکار از زمان استاندارد به ساعت تابستانی تغییر کنند و در صورت لزوم دوباره برگردند، بنابراین هرگز نیازی به تنظیم دستی نیست.

فناوری همچنان به پیشرفت خود ادامه می‌دهد و برخی از ساعت‌ها حتی می‌توانند زمان را در طول روز از طریق فرکانس‌های رادیویی بررسی کنند و سپس در صورت نیاز، خود را به زمان مناسب بازنشانی کنند.