با سس شکلات هرشیز پوست خود را به راحتی برنزه کنید

آیا تا به حال سس شکلات سفید را امتحان کرده اید؟ اگر به دنبال یک منبع سس شکلات هرشیز خوشمزه و منحصر به فرد هستید که برای طیف وسیعی از کاربردها مناسب است از لعاب دادن به کیک گرفته تا مخلوط کردن آن با نوشیدنی قهوه مورد علاقه خود منبع شکلات سفید برای شما مناسب است.

از نظر مواد تشکیل دهنده این سس بر پایه لبنیات مشابه سایر سس های شکلاتی است، فقط با شکلات سفید و خامه غلیظ یا شیر کامل درست می شود.

اما در کاربرد سس شکلات سفید می‌تواند طعم فوق‌العاده‌ای را به خلاقیت‌های شما اضافه کند که بسیار متفاوت از سایر انواع شکلات است.

سس شکلاتی سفید چیست؟
سس شکلات سفید یک سس دسر یا شربت بر پایه لبنیات است که شبیه به گاناش شکلاتی است. اما برخلاف گاناش شکلاتی معمولی، در دستور غذا به جای آن از شکلات سفید استفاده شده است.

این سس به دلیل کمتر بودن کره کاکائو و محتوای لبنیات بیشتر، طعم شیرین‌تر و سبک‌تری دارد که با بافت خامه‌ای همراه است.

سس

سس شکلات سفید یک جایگزین خوشمزه برای سس شکلات کلاسیک است. وقتی با موکای شکلات سفید، پنکیک و وافل ترکیب شود، طعم شگفت انگیزی دارد.

فقط با 2 ماده مایکروویو و زمان آماده سازی 10 دقیقه یک شربت شکلات سفید خوشمزه تقریباً برای همه چیز مناسب خواهید داشت. حالا بیایید برویم و این دستور را امتحان کنیم.

قبل از پرداختن به دستور غذا در اینجا اطلاعات کمی در مورد منبع آورده شده است.

قوام این سس یا شربت شکلات سفید باید به قدری غلیظ باشد که به کیک رضایت دهد و به اندازه کافی نازک باشد تا به راحتی با نوشیدنی هایی مانند لاته شکلات سفید مخلوط شود.

شما همچنین می توانید از این شربت شکلات سفید برای تزیین کیک، آراستن پنکیک، ریختن یا تزیین بستنی و درست کردن هات چاکلت خوشمزه استفاده کنید.