با لباس سرهمی نوزاد دخترانه کودک خود را وزنه بردار کنید

هنگام خرید لباس سرهمی نوزاد دخترانه به خاطر داشته باشید که کودک شما بسیار سریعتر از آنچه شما پیش بینی می کنید رشد می کند. روی لباس‌های کودک در سایزهای 0 تا 3 ماهه و 3 تا 6 ماهه سرمایه‌گذاری کنید تا اگر نوزادتان زودتر از آنچه انتظار داشتید از لباس‌هایش بزرگتر شود آماده باشید.

مهمترین چیزی که هنگام خرید لباس کودک باید در نظر گرفت، راحتی کودک است. لباس های گلدوزی شده و شلوارهای چین دار ممکن است شایان ستایش به نظر برسند اما گاهی اوقات می توانند پوست تازه نوزاد را تحریک کنند.

هنگام خرید لباس برای فرزندتان در شش ماه اول، مطمئن شوید که نرم و راحت باشد. همچنین باید در نظر بگیرید که برداشتن این اقلام چقدر آسان خواهد بود زیرا احتمالاً مرتباً پوشک را عوض می کنید. به طور کلی کت های محکم ساده ترین لباس برای تعویض سریع پوشک هستند.

لباس

با یک لباس خاص، اولین روز کودک خود را در خانه خاص کنید. ست‌ها شامل همه چیزهایی است که برای روزهای اول یک نوزاد نیاز دارید از جمله لباس بدن Onesie Brand، لباس شب، کلاه و شلوار پا. اگر از خودتان انتظار ندارید اما به دنبال هدیه‌ای عالی برای ثبت نام کودک برای یک دوست یا یکی از اعضای خانواده هستید.

نوزاد شما در ماه‌های اول زندگی‌اش زیاد می‌خوابد، بنابراین خرید لباس خواب زیاد ایده خوبی است، زیرا کودک شما در سال اول به میزان زیادی از آن می‌پوشد.

مجموعه Redress Her Children مجموعه کاملی از PJ ها را برای نوزادان پسر و دختر ارائه می دهد که هم برای خواب و بازی و هم برای زمان خواب طراحی شده اند.

لباس نوزاد شبانه ما دارای پلی میکروفلیس است که کودک شما را در طول شب گرم نگه می دارد. با طراحی زیپ جلویی خود، به راحتی می توانید لباس یا پوشک نوزاد خود را تغییر دهید و زبانه یقه زیپ مانع از بازی کودک شما با زیپ می شود