با کاهو کلم پیچ حافظه کودکان را تقویت کنید

در میان فواید فراوان کاهو کلم پیچ این مزیت بیش از همه خودنمایی می کند. کلمه “سرطان” هنوز در اکثریت ما ترس را برمی انگیزد.

کاهو کلم پیچ یکی از سبزیجات سبز مفید با ترکیبات فیتوشیمیایی فراوان است که تقویت کننده و سپر اضافی برای بدن ما ایجاد می کند.

موسسه تحقیقات سرطان آمریکا فهرستی از غذاهایی را که با سرطان مبارزه می کنند و به پیشگیری از سرطان کمک می کند، جمع آوری کرد. آنها شامل کله و همچنین.

کاهو کلم پیچ از ترکیبات آنتی اکسیدانی مانند:

  • گلوکوزینولات ها
    پلی فنل ها و فنولیک ها
    اسید کلروژنیک
    کوئرستین
    لوتئین

بر اساس تحقیقات انجام شده توسط کتابخانه ملی پزشکی، کاهو کلم پیچ دارای بیشترین مقدار ترکیبات فیتوشیمیایی است که در برابر سرطان موثر هستند، در میان سبزیجات برگدار مانند کلم پیچ، قاصدک، کاهو و اسفناج.

کاهو کلم پیچ همچنین حاوی کلروفیل است که از جذب آمین های هتروسیکلیک توسط بدن جلوگیری می کند. این را بشنو! خوردن کلم پیچ شما را از سرطان محافظت نمی کند، اما چند ترکیب موثر در برابر سرطان دارد.

کاهو

از سلامت قلب پشتیبانی می کند: همانطور که در عنوان قبلی ذکر شد، کلم برای قلب شما مفید است.

کاهو کلم پیچ از مواد مختلفی تشکیل شده است که به کنترل سطح کلسترول کمک می کند. همچنین دارای پتاسیم است که در حفظ فشار خون نقش اساسی دارد.

به گزارش health.clevelandclinic.org، کاهو کلم پیچ سرشار از فلاونوئیدهای مفید برای قلب است که در کاهش خطر حملات قلبی موثر است.

برای بیان فواید بیشتر برای قلب، کاهو کلم پیچ از اسید چرب امگا 3 تشکیل شده است که با التهاب ریشه بیماری های قلبی مبارزه می کند.

علت اصلی بیماری قلبی مصرف بیش از حد کالری است. از کلم پیچ تشکر کنید، زیرا به اندازه کافی کالری برای شما فراهم می کند.

برای افزودن به فواید، مصرف کاهو کلم پیچ همچنین به شما کمک می کند تا از شر لیپوپروتئین با چگالی کم خلاص شوید که گاهی اوقات کلسترول بد نامیده می شود.

طبق یک مطالعه، نوشیدن آب کلم هر روز به مدت 12 هفته باعث افزایش کلسترول HDL (“خوب”) تا 27٪ و کاهش کلسترول LDL به میزان 10٪ شد و در عین حال وضعیت آنتی اکسیدانی را نیز افزایش داد.