با کندن زمین کشاورزی های هند به گنج می رسید

امروزه برخی از مردم و ساکنین هندوستان بر این باورند که در زیر زمین های کشاورزیشان گنج عظیمی نهفته است. بازرس های زیاید حهت بررسی این زمین ها به هند رفتند تا از وافعیت پنهان این کشور آگاه شوند.

گوجه فرنگی در ایران

بعد از ورود گوجه فرنگی از فرانسه به ایران این صیفی با استقبال عموم مردم مواجه شد و به نوعی مقبول واقع شد اگر در حال حاضر نگاهی به غذاهای ایرانی و حتی پیش غذاها بزنیم به خوبی نقش پررنگ این طعم دهنده خوش رنگ و خوشمزه را متوجه می شویم. امروزه گوجه فرنگی ایران یکی از محصولاتی است که به اقصی نقاط کشور ارسال می گردد.

یخچال فریزر دوو

یکی از مهمترین دغدغه ها در زمان خرید وسایل خانگی، اطمینان داشتن از کیفیت محصولات باکیفیت و به صرفه در زمان خرید از این محصولات با کیفیت می توان به یخچال فریزر دوو اشاره کرد. اکثر یخچال خوب دارای نمودار مصرف انرژی آ پلاس هستند که نشان دهنده مصرف بسیار بهینه در یخچالهای دوو است.

نخ پنبه براش

مدلهای مختلف بین نخ پنبه و پارچه مازراتی که نمونه با کیفیت آن براش می باشد زیاد مورد توجه مردم قرار گرفته است. مدلهای مختلف در بین نخ وجود دارد که نوع نخ پنبه براش امروزه زیاد مورد استفاده می باشد. همچنین این محصول به دلیل اینکه زیاد دارای ویژگی خواهد بود پر فروش می باشد تا اینکه مشتری بتواند نسبت به سلیقه و نظر خود این محصول را تهیه کند.

لوله پلیکا فاضلابی

محصولی که منحصرا با فناوری نوآورانه تولید شده و بالاترین گرایش مولکولی را فراهم می کند لوله پلیکا فاضلابی می باشد و دارای قیمت مختلف است فرایند تولید کاملا اتوماتیک و پیوسته بوده که حداکثر قابلیت اطمینان و کنترل کیفیت را برای ۱۰۰ درصد از تولید تضمین می کند این محصول توسعه یافته است که برای انتقال مایعات در فشار بالا و متوسط استفاده می شود.