تولید کارتن پستی ارزان در چین ممنوع شد

مقوا شگفت انگیزتر از آن چیزی است که ممکن است تصور کنید. کارتن پستی ارزان در اشکال مختلفی وجود دارد و نقش مهمی در منظم و منظم نگه داشتن زندگی ما ایفا می کند.

کارتن ها به تازه نگه داشتن مواد غذایی و ایمن نگه داشتن محصولات ما کمک می کند.

کارتن پستی می تواند دوباره استفاده شود و به روش های هیجان انگیز دوباره مخلوط شود و همچنین زندگی را بسیار ساده تر کرده است.

قرن هاست که از محصولات شما محافظت می کند: اولین استفاده ثبت شده از جعبه مقوایی در سال 1817 ثبت شد، و به طرز عجیبی برای یک بازی رومیزی آلمانی استفاده شد.

این ماده بعداً در دهه 1870 به منظور حمل ایمن ظروف شیشه ای و سایر اشیاء شکننده یک “ساندویچ” کاغذی از دو ورقه مسطح مستحکم با یک ورقه فلوت دار در وسط – به منظور حمل ایمن ظروف شیشه ای و سایر اشیاء شکننده و بقیه، همانطور که می گویند تصفیه شد.

کارتن

تاریخ است سفتی مواد اشیاء را در جای خود نگه می دارد و در عین حال به عنوان یک بالشتک نیز عمل می کند. به همین دلیل، تولید کنندگان کالاهای با تکنولوژی بالا و با کیفیت اغلب از آن برای محافظت از محصولات خود در برابر آسیب استفاده می کنند.

کارتن غذای شما را سالم و تازه نگه می دارد: از مواد مقوایی که هر سال تولید می‌شود، اکثریت به بسته‌بندی مواد غذایی اختصاص داده می‌شود که معمولاً برای نگهداری آب‌میوه، سایر نوشیدنی‌ها، آب نبات، غذاهای خشک و غذاهای منجمد استفاده می‌شود.

به عنوان مثال، غلات یکی از اولین محصولاتی بود که در بسته بندی های کاغذی ذخیره شد. بسته شدن غلات خشک در جعبه به افزایش عمر مفید آن کمک می کند، آن را برای مصرف کنندگان جذاب تر و جذاب تر می کند و نگهداری و ارسال آن را آسان تر می کند.

کارتن مقوای راه راه نیز غذاهای تازه را ایمن تر نگه می دارد.