جاشمعی طلایی قایلبت دور کردن انرژی منفی را دارد

شمعدان ها نه تنها نقش عملکردی را ایفا می کنند، که شامل روشنایی خانه است. همچنین جاشمعی طلایی یک آیتم داخلی بسیار زیبا است که می تواند آرامشی در خانه یا فضایی رمانتیک ایجاد کند.

جاشمعی طلایی به درستی انتخاب شده با شکل و اندازه مورد نظر می توانند هم یک آپارتمان استودیویی مینیاتوری و هم یک خانه بزرگ کشور را تزئین کنند.

جاشمعی طلایی در طراحی، تعداد شمع ها، طراحی متفاوت هستند. بسته به محل قرارگیری شمعدان ها می توان آنها را به انواع زیر تقسیم کرد:

  • کف
    دسکتاپ

مستقیماً زیر کلمه کندل استیک به معنای پایه کوچک برای یک شمع است. آنها می توانند از مواد مختلف ساخته شوند و شکل غیر معمولی دارند. برای ساخت آنها استفاده می شود:

  • شیشه
    درخت
    فلز
    سرامیک

اگر جاشمعی طلایی پایه پهنی داشته باشد، معمولاً روی زمین یا پایه های کم ارتفاع قرار می گیرد. چنین لوازم جانبی نوری ملایم می دهد و فضایی رمانتیک ایجاد می کند.

جاشمعی

یک جاشمعی طلایی حجمی با طراحی پیچیده برای چندین شمع، سنگیندول نامیده می شود. شاخ ها در چند طبقه چیده شده اند و با بدلیجات و آویز تزئین شده اند.

ژیراندول ها می توانند فضای بسیار زیادی را اشغال کنند. این یک لوازم جانبی شیک است که می تواند اتاق های بزرگ را روشن کند. آنها رومیزی و دیواری هستند.

لوستر ساختاری کمتر پیچیده است که شامل دو یا چند شمع است. جاشمعی طلایی را می توان از سنگ طبیعی ساخت که با مجسمه ها، ریخته گری هنری تکمیل می شود.

همچنین جاشمعی طلایی یک اکسسوری بسیار زیبا است، اما در مقایسه با giranدول ساده تر است. اصولاً لوسترها روی میز یا پایه قرار می گیرند.

جاشمعی طلایی کوچک برای طراحی فضاهای کوچک مناسب هستند. یک شام عاشقانه دونفره را می توان با چند شمع در شمعدان های زیبا مینیاتوری یا دو اکسسوری با پایه های بلند تزئین کرد. حتی یک شمعدان ساده که روی میز نزدیک تخت قرار می گیرد، می تواند حال خوب، احساس گرما و راحتی را به شما بدهد.

با کمک لوازم جانبی مانند شمعدان، تزئین اتاق کار دشواری نیست. با قرار دادن لهجه های مناسب با این عناصر داخلی، فضای دلپذیری را در خانه ایجاد خواهید کرد.