خودکاری که از گاندیجی دزدیده شد

یکی از خودکارهای گاندیجی دزدیده شد، اگرچه چیزی وجود ندارد که نشان دهد این خودکار راتنام است. احتمالاً اینطور نبود، زیرا خودکار دزدیده شده یک قلم گران قیمت بود.

«بیشتر مردم در برخی مواقع یک خودکار اکلیلی را گم کرده اند. گاندی هم همینطور. او یک خودکار گران قیمت داشت که دزدیده شده بود.

خودکار بلافاصله تعویض شد اما دزدی او را آزار داد. از این پس، او تصمیم گرفت که از چیزی آنقدر جذاب استفاده نکند که کسی را وسوسه کند آن را بدزدد.
او شروع به استفاده از جا خودکار و نوک کرد.»

[17] میرابهن همچنین به ماجرای ربوده شدن خودکار رنگی فانتزی اشاره کرد: «این خودکاری نیست که از آن استفاده می‌کند.

از زمانی که با نوک و نگهدارنده معمولی می نویسد، برای آخرین او بدبختی پیش آمد. گلدان جوهر یکی از حق اختراعات کوچک باپو است و از یک بطری مومیایی کوچک تشکیل شده است که در یک پایه چوبی ثابت شده است که همچنین خودکار و مداد را حمل می کند.

سر پیچ کوچک حلبی بطری مومیایی باپو با ظرافت هر بار که از «پایه مرکب» خود استفاده می کند، آن را به تعویق می اندازد و روشن می کند.»

[18] گهگاه، مهاتما گاندی هنوز از خودکار فانتزی دخترانه های آبنما استفاده می کرد. عکس هایی از او در حال انجام این کار وجود دارد.

به عنوان مثال، عکسی در سال 1940 از گاندیجی وجود دارد که توسط کانو گاندی گرفته شده است، که از آن زمان تا کنون اغلب تکثیر شده است.

در آن گاندیجی نشسته است و با قلمی می نویسد.

در سال 2018، یک عکس درب پی وی سی دستشویی امضا شده کمیاب از گاندیجی به حراج گذاشته شد، که گاندیجی را در حال راه رفتن با مدان موهان مالاویا، در زمان کنفرانس میز گرد در سال 1931 نشان می‌داد. این عکس کمیاب توسط مهاتما گاندی، با یک خودکار امضا شده بود.

  • منابع:
    1. A Fountain Pen Story

  • تبلیغات: 
    1. آیا استفاده از لیمو روی صورت به پوست شما کمک می کند؟

    2. با این کالاها از هر انگشتتان پول می ریزد!