درب ضد سرقت ارزان شیراز که به صورت خوکار تغییر سایز می دهد

آیا یک در فولادی در برابر دزد وجود دارد در واقع وجود دارد. چیزی به نام نه وجود ندارد. ما در مورد برخی از شرکت های درب ضد سرقت صحبت می کنیم.

مثلاً شرکت هایی که درب ضد سرقت ارزان شیراز را به قیمت ارزان می فروشند یعنی بین 600 لیره تا 1000 لیر، افراد و سازمان هایی هستند که مردم ما را با دروغ گفتن به مشتریان خود قربانی می کنند و می گویند که دزد نمی تواند وارد این در شود.

در برابر دزد چه احتیاط هایی باید در درب ضد سرقت شما در برابر دزد رعایت شود اجازه دهید آنها را به شما برسانیم؟

درب ضد سرقت شما باید بسیار بادوام باشد و با استفاده از ورق فلزی 1.5 یا 2 میلی متری ساخته شده باشد، مراقب باشید که هسته های کلید آلومینیومی نباشند بلکه با رزت فولادی باشند زیرا بازار پر از درب ضد سرقت با رزت های آلومینیومی است، این یک عامل مهم است که وجود دارد.

درب

قفل تله ای روی درب ضد سرقت می باشد، اگر درب شما این قفل را ندارد آن را نصب کنید فقط با هزینه 50 لیر ایمن تر خواهد بود. باید یک دوربین بازدارنده در بالا یا کنار در شما وجود داشته باشد و آن را در جایی آویزان کنید که سارقان بتوانند آن را ببینند.

به این نکته توجه کنید که قفل های درب ضد سرقت به صورت تک بلوک و روزت فرو رفته هستند. بدون قفل کردن درب جایی نروید.

حتی اگر بادوام ترین در باشد دزد می تواند به راحتی وارد درهای قفل نشده شود. به دزدگیر درب جدید روی درب ضد سرقت دقت کنید، با پرداخت هزینه تقریبی 150 لیر قابل نصب می باشد.

بله، اینها همه راه حل نیستند، اما برخی از ویژگی های منحرف کننده و بازدارنده هستند.

گفتیم که یک درب ضد سرقت در برابر سرقت وجود دارد، برخی از شرکت ها روی این موضوع تمرکز کردند و شروع به کار روی درب هایی کردند که در برابر سرقت مقاوم تر هستند برخی از آنها برای مشاهده تصاویر کلیک کنید.

اما اگر باز هم نمی خواهید پول زیادی خرج کنید، رعایت برخی اقدامات احتیاطی که در بالا نوشتیم بسیار مفید است.