دریاچه ای غنی از جیوه در آمریکا

داده های مورد استفاده در این مطالعه جیوه عمدتاً بر اساس مقالات بررسی شده و داده های حوضه دریاچه داجیو از گروه تحقیقاتی ما بود.

نویسندگان متن تشکر اسناد را در Elsevier SDOL، Nature، Science، Google Scholar، و پایگاه داده CNKI، در میان دیگران، با استفاده از کلمات کلیدی مانند «رسوب جیوه/انباشتگی جیوه»، «تغییر آب و هوا» و «فعالیت‌های انسانی/فعالیت‌های انسانی» جستجو کردند.

با پیروی از اصول توزیع فضایی یکنواخت و یک مقیاس زمانی گسترده، 36 مجموعه از داده های رسوب جیوه از 60 مقاله انتخاب شدند که تاریخچه رسوب جیوه جوی در شش قاره (آسیا، اروپا، آفریقا، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی و قطب جنوب را پوشش می دهد. )

توسط بایگانی های طبیعی (فن ذغال سنگ نارس، ذخایر دریاچه ای، هسته های یخی، و نهشته های دریایی و غیره) از 670 ka BP تا کنون، همانطور که در جدول 1 نشان داده شده است، ثبت شده است.

با توجه به مطالعات جهانی در مورد لباس کردی دخترانه رسوب جیوه جوی، نویسندگان دریافتند که توزیع مکان مطالعات رسوب جیوه جهانی با یک الگوی کلی مشخص می شود که “در شمال بیشتر و در جنوب کمتر است”.

یعنی مناطق تحقیقاتی بیشتر طبع لیمو شیرین در نیمکره شمالی مانند اروپا (شامل بلژیک، جمهوری چک، دانمارک، گرینلند، ایرلند، نروژ، اسکاتلند، اسپانیا، سوئد و سوئیس)، آمریکای شمالی (از جمله ایالات متحده آمریکا) توزیع شده اند.

و چین (شامل شمال شرقی هانی، حوضه دریاچه Shennongjia Dajiu، رشته Khingan بزرگ، رشته Khingan کوچک، Sichuan Hongyuan، Huguangyan Maar دریاچه، دریاچه چائو، فلات تبت، کوه Tianshan سین کیانگ، دریای چین شرقی، دریای زرد، دریای زرد دریای چین جنوبی).

در حالی که در نیمکره جنوبی، مناطق فقط در آمریکای جنوبی (شامل شیلی، پرو، برزیل و بولیوی)، آفریقا (از جمله رودخانه برگ آفریقای جنوبی و دریاچه تانگانیکا در شرق آفریقا) و برخی از آنها توزیع شده است.

  • منابع:
    1. Mercury Deposition, Climate Change and Anthropogenic Activities: A Review
  • تبلیغات: 
    1. هزینه استخراج یک اونس طلا
    2. به روزترین حوله ها در بازار
    3. تشخیص الگوی کمک های رنگی
    4. سنگ فیروزه در نمایشگاه جواهرات توسان