زنی با کمربند چرم گاومیش همسرش را خفه کرد

در حقیقت کمربند چرم گاومیش جامه ای است از پارچه ضخیم، فلز یا چرم که برای نگه داشتن لباس هایی که به کمر می پوشند.

کمربند چرم برای مصارف زینتی، با پیچیدن دور کمر، سگک و غیره استفاده می شود. اکسسوری لباسی است که از دو سر با مواد به یکدیگر متصل می شود.

با بررسی لباس های قدیمی ترکی به وضوح می توان دید که کمربند و سگک کمربند از عناصر ضروری لباس هستند.

ترکان باستان: آنها لباس های خود را تکمیل می کردند و خود را با کمربندها و سگک های کمربند نشان می دادند که نشان دهنده سطوح اجتماعی، سلیقه های خاص و درجات وجودی آنها بود.

سگک کمربند: آنها با استفاده از طلا، نقره، برنز، سنگ های قیمتی و با تلاش فراوان ساخته شدند.

کمربند یکی از عناصر ضروری لباس است. کمربند مد را نمی توان مستقل از لباس و سایر لوازم جانبی پوشاک مانند کیف، کفش، کلاه در نظر گرفت.

کمربند که با سایر لوازم جانبی سازگار بوده و به موقع و در جای خود مورد استفاده قرار می گیرد، ظاهر فرد را زیباتر می کند.

کمربند

نکاتی که در انتخاب کمربند باید مورد توجه قرار گیرد عبارتند از:

  • روش
    مکان و زمان استفاده
    ساختار فیزیولوژیکی و سن کاربر
    لباس مورد استفاده
    هماهنگی رنگ الگو و یکپارچگی با سایر لوازم جانبی

کمربندهای ورزشی: از چرم و چرم های ضخیم به عنوان لبه برش تولید می شوند و سطوح آن با دوخت اسپرت، رنگ، چاپ، قیطان های مختلف و فلزات آماده تزیین می شود.

به دلیل متریال مورد استفاده و سادگی آن بخشی از زندگی روزمره است. آنها کمربندهایی هستند که مکمل لباس های ورزشی هستند مد روز را منعکس می کنند و می توانند بدون توجه به نوع مواد تزئینی به صورت تخت یا تکه تولید شوند.

بسیاری از مدل های کمربند اسپرت تک جنسیتی هستند و برای خانم ها و آقایان قابل استفاده هستند.کمربند های ورزشی معمولا از چرم تولید می شوند.

چرم نازک استفاده شده در کمربند VAKETA می باشد. از پوست گاو، حیوانات جوان و نر تهیه می شود. به رنگ طبیعی یا رنگ شده استفاده می شود.

ضد آب است، ترک نمی خورد، فاقد هرگونه مواد شیمیایی در فرآوری چرم است و از فرآوری با بلوط (دباغی سبزیجات) ساخته می شود. برای سلامت انسان بی ضرر است زیرا هیچ ماده شیمیایی در پوست وجود ندارد.

کمربند چرمی پتانسیل جذابیت برای نسل های مختلف را دارد. در بین کمربندهای چرمی بهترین کیفیت، طبیعی ترین و بادوام ترین کمربندهای چرمی هستند. با قابلیت تعمیر پذیری، وسیع ترین منطقه را در طیف تقاضا دارد.