زیتون شور عمده و ارتباطی که با رشد ناخن ها دارد

روزی چقدر زیتون شور عمده بخورم؟
زیتون مطمئناً سالم و سرشار از فواید برای بدن شما است. با این حال، زیتون های فرآوری شده در مقادیر زیادی نمک ترشی می شوند و از این رو به طور غیرمستقیم به سطح سدیم کمک می کنند.

به همین دلیل است که متخصصان توصیه می کنند آگاهانه 15 تا 20 زیتون در روز بخورید، مگر اینکه فشار خون بالا داشته باشید.

حقایق تغذیه زیتون:
ارزش غذایی کنسرو زیتون رسیده در هر 100 گرم به شرح زیر است:

در اینجا ما 15 مزیت برتر سلامت، مو و پوست زیتون را فهرست کرده ایم. بیایید نگاهی به آنها بیندازیم.

تغذیه بالا: اهمیت اصلی زیتون مشخصات غذایی آن است. میوه زیتون منبع غنی از مواد معدنی مانند آهن، ید، فسفر، منیزیم و سدیم است. همچنین کلسیم مورد نیاز بدن را همراه با ویتامین هایی مانند A و E تامین می کند. زیتون همچنین سرشار از اسیدهای آمینه و اسید اولئیک است که به حفظ سلامت قلب و همچنین محافظت از قلب کمک می کند.

زیتون

خواص آنتی اکسیدانی: زیتون سرشار از آنتی اکسیدان است که می تواند به سلول های مغز شما آسیب برساند و عملکرد آن را فلج کند. به گفته کارشناسان، اکنون با مصرف زیتون، حافظه و رفتار ذهنی قوی‌تر امکان‌پذیر است.

این به دلیل پلی فنول های موجود در میوه است که استرس اکسیداتیو در سلول های مغز را کاهش می دهد.

تقویت کننده انرژی: برای انرژی و قدرت بیشتر، کارشناسان مصرف زیتون را توصیه می کنند. این به این دلیل است که این میوه دارای مقدار زیادی آهن است که به سنتز کارنیتین کمک می کند.

کارنیتین یک اسید آمینه است که به تبدیل چربی های بدن یا چربی های مصرف شده به انرژی بسیار مورد نیاز کمک می کند.

همانطور که می دانیم آهن به انتقال اکسیژن در خون کمک می کند و همچنین به جلوگیری از کم خونی کمک می کند. بنابراین، هر روز مقداری زیتون بخورید تا از ضعف جلوگیری کنید!

علائم پیری را به تاخیر می اندازد: یکی از بهترین فواید سلامتی زیتون نقش آن در به تاخیر انداختن علائم پیری است. این میوه ساده به دلیل وجود اسید اولئیک در چین و چروک ها به ظاهر کمک می کند.

زیتون همچنین دارای مقدار زیادی ویتامین E است که یک آنتی اکسیدان است که به مبارزه با آسیب های رادیکال های آزاد کمک می کند و پوست را نیز سالم نگه می دارد.