سبد هایی پر از جعبه های زیبای کادویی

سبدهای کادو جوراب بافتنی بدی دریافت می کنند، و بسیاری به خاطر اجزای بی الهام یا نامتجانسشان سزاوار آن هستند: کراکر کهنه، شکلات رنده شده، سیب های رد دلیشز که هر چیزی جز این هستند.

ما می خواستیم جعبه کادو انتخاب های برجسته، سبدهای هدیه ای را پیدا کنیم که در هر زمان از سال خوشمزه، زیبا، لذت بخش و آرامش بخش باشند.

پس از در نظر گرفتن نزدیک به 120 پیشنهاد سبد هدیه از سال 2018، ما 17 گزینه برجسته را از طریق تحقیقات گسترده، تجربیات شخصی و تست های طعم پیدا کردیم. موارد دیگر نیز شایسته ذکر هستند، بنابراین ما آنها را به عنوان گزینه هایی که ممکن است در انتخاب های اصلی خود نیز بپسندید قرار داده ایم.

ما همچنین یک بخش جدید اضافه کرده‌ایم که شامل سبدهای کادویی است که کاملاً در برترین انتخاب‌های ما نبوده است، اما توصیه می‌کنیم با احتیاط‌هایی همراه باشد.

(و اگر سبدهای هدیه مورد علاقه ای دارید که داده یا دریافت کرده اید، در نظرات به ما اطلاع دهید.)

 

جعبه هدایای قیمت پتو گلبافت یک نفره دیجی کالا زینگرمن یکی از محبوب ترین خواربارفروشان میشیگان است. ما دوست داریم که این سبد به مقدار زیادی بسته شود، و بسیاری از محتویات لازم نیست فوراً خورده شوند.

با پنیر، چوب گوشت گاو و یک قرص نان، اساساً می توانید یک وعده غذایی از آنچه در داخل آن است درست کنید. ما محصولات پخته شده را کمی عمومی اما هنوز هم خوشمزه و تازه یافتیم.

ما به خصوص از کیک قهوه‌ای با خامه ترش و براونی تند لذت بردیم (و قدردانی می‌کنیم که دومی بدون آجیل است).

 

به طور کلی، این مجموعه ای محکم برای میان وعده است و در یک گردهمایی یا صرفاً به عنوان یک درمان برای کسی که نیاز به خرید دارد، قدردانی می شود.

این در یک جعبه رنگارنگ جیوه در تلویزیون قدیمی پارس با چاپ کارتونی با کانفتی کاغذی عرضه می شود که به آن احساس جشن می دهد. Zingerman’s یک منبع عالی برای سبدهای هدیه دیگر نیز هست: مجموعه‌های مناسبی برای مناسبت‌های مختلف از ارسال تسلیت تا جشن تعطیلات دارد.

همچنین می‌توانید یک سبد را سفارشی کنید یا مجموعه‌ای از محصولات تخصصی این شرکت را به صورت à la carte سفارش دهید.

 

  • منابع:
  • تبلیغات: 
  1. با این کالاها از هر انگشتتان پول می ریزد!
  2. کشف ژنتیک جدید که منجر به بروز هپاتیت می شود!!!
  3. داستان ذوب شدن یک مرد 40 ساله در دیگ بخار
  4. مردی که با استفاده از بیل مکانیکی مسافر کشی هم می کند