سوسیس و کالباس میکائیلیان کاهش دهنده پیری پوست صورت

وزارت کشاورزی سوسیس و کالباس میکائیلیان و بیکن را به عنوان بخشی از گروه غذاهای پروتئینی طبقه بندی می کند و توصیه می کند که مردان 6 اونس و زنان 5 اونس غذاهای پروتئینی در روز مصرف کنند.

در حالی که USDA توصیه می کند که بیشتر غذای پروتئینی شما باید از منابع کم چربی مانند لوبیا، عدس و تکه های بدون چربی مرغ تامین شود غذاهای پرچرب مانند سوسیس و بیکن را می توان در حد اعتدال بدون تخریب رژیم غذایی مصرف کرد.

سوسیس و کالباس با وجود معایب تغذیه‌ای‌شان منبعی از برخی مواد مغذی ضروری مورد نیاز برای سلامتی هستند.

بیکن و سوسیس هر کدام حاوی چندین گرم پروتئین کامل در هر وعده هستند و هر کدام تمام 9 اسید آمینه مورد نیاز شما را در رژیم غذایی شما فراهم می کنند.

بدن شما از پروتئین برای حفظ توده عضلانی بدون چربی و تعادل هورمونی، کمک به عملکرد مغز و حفظ سلامت و عملکرد سایر بافت ها استفاده می کند.

سوسیس

طبق گفته دانشگاه ایالتی آیووا، یک آمریکایی به طور متوسط به ازای هر پوند وزن بدن روزانه به 0.4 گرم پروتئین نیاز دارد.

این به معنای 60 گرم پروتئین در روز برای یک فرد متوسط 150 پوندی است. یک وعده 3 اونس بیکن حاوی 29 گرم پروتئین است در حالی که سوسیس در هر وعده 13 گرم پروتئین دارد.

بیکن و سوسیس ویتامین B-12 را تامین می کنند که یک ماده مغذی برای گلبول های قرمز سالم است. ویتامین B-12 به شما امکان می دهد هموگلوبین، پروتئینی که خون برای انتقال اکسیژن به آن نیاز دارد بسازید.

مصرف کافی B-12 همچنین به سوخت و ساز چربی ها و پروتئین ها کمک می کند، در عملکرد مغز نقش دارد و شما را از آسیب عصبی که می تواند ناشی از کمبود ویتامین B-12 باشد محافظت می کند.

به گفته دفتر مکمل های غذایی، یک وعده 3 اونس بیکن، 1 میکروگرم ویتامین B-12 – 42 درصد از مصرف توصیه شده روزانه شما را تامین می کند. سوسیس حاوی مقدار کمی ویتامین B-12 – 0.8 میکروگرم یا 33 درصد از مصرف توصیه شده روزانه شما در هر وعده است.