سیر ترشی اصالت در بیماران کلیوی معجزه می کند

سیر اغلب به عنوان طعم دهنده برای پخت و پز استفاده می شود. برای پزشکی در دوران مدرن و باستان مفید است. برای کنترل طیف گسترده ای از شرایط و بیماری ها استفاده می شود.

سیر ترشی اصالت به عنوان یک آنتی اکسیدان بسیار قوی و مملو از ویژگی های ضد ویروسی، میکروبی و آنتی بیوتیکی شهرت منحصر به فردی دارد. همچنین برای مقابله با آنفولانزا و سرماخوردگی بسیار قوی است زیرا اثر رفع احتقان دارد. همچنین منبع خوبی از آنزیم ها، ویتامین ها و مواد معدنی است که به تقویت ایمنی کمک می کند.

به طور خلاصه، سیر یکی از مواردی است که هنگام استفاده از آن فواید زیادی ارائه می دهد. اما، فواید سیر ترشی اصالت برای سلامتی که باید بدانید چیست؟

مصرف سیر ترشی اصالت کل مزایای استفاده از سیر را به کاربران می دهد. اما این کار را بدون بوی ثانویه سیر یا بوی بدی که هنگام استفاده از سیر خشک یا تازه ایجاد می شود، انجام می دهد.

سیر

در اینجا برخی از فواید بی نظیر سیر ترشی اصالت برای سلامتی آورده شده است:

سرطان مغز: ترکیب ارگانو گوگرد موجود در سیر به از بین بردن یکی از سلول های خطرناک تومورهای مغزی کمک می کند. تحقیقات نشان داده است که سه ترکیب ارگانو گوگردی مشتق شده از سیر مانند DADS، DAS و DATS تاثیر زیادی در از بین بردن سلول های مغزی نشان داده اند. نشان داده شده است که DATS موثرترین در میان بسیاری از موارد است. نیاز به بررسی برخی از ادعاها وجود دارد.

سرطان ریه: افرادی که دو بار در هفته از سیر خام استفاده می کنند، کمتر در معرض ابتلا به سرطان ریه هستند. در مصرف سیر ترشی اصالت نیز همین اثر وجود دارد. مطالعات نشان داده اند که سیر می تواند به عنوان یک عامل شیمی درمانی برای مقابله با سرطان ریه عمل کند.

پیشگیری از سرماخوردگی: سرماخوردگی اغلب زمانی به وجود می آید که در هنگام حمله، ایمنی بدن کاهش یابد. سیر می تواند این کار را انجام دهد زیرا دارای آنتی اکسیدان هایی است که سیستم ایمنی بدن انسان را تقویت می کند. با مصرف سیر ترشی اصالت یا خام از خود در برابر حملات احتمالی سرما محافظت خواهید کرد.

فواید قلبی: یکی از عمیق ترین تحقیقات انجام شده در مورد سیر مربوط به فواید قلبی عروقی آن است. کلسترول ممکن است شاخص اصلی وضعیت سلامت قلب باشد. اما این تنها عامل حملات قلبی و تصلب شرایین نیست. سیر ترشی اصالت به کاهش سطح کلسترول بدن کمک کرده است.