شکستن شیشه فلاسک معمولی موجب نابینایی پسر جوانی شد

همه فلاسک های عایق شده بر اساس یک اصل اساسی کار می کنند. شیشه فلاسک معمولی از یک ساختار دو جداره استفاده می کنند.

فلاسک توسط یک حفره جدا شده است که یک لایه عایق حرارتی ایجاد می کند که مایعات را برای مدت طولانی تری گرم نگه می دارد.

همان اصل خلاء برای سرد نگه داشتن نوشیدنی ها صدق می کند، بنابراین فلاسک های دو جداره نیز یک راه عالی برای سرد نگه داشتن نوشیدنی ها در روزهای گرم پیاده روی هستند.

ما مجموعه‌ای از بهترین فلاسک‌ها را بررسی کرده‌ایم که از حجم 470 میلی‌لیتر تا 64 اونس (1.8 لیتر) متغیر است. فلاسک های بزرگتر معمولاً گرما را بهتر از فلاسک های کوچکتر حفظ می کنند، اما معمولاً حجیم تر و سنگین تر هستند. ما عملکرد آنها را با آزمایش دمای خود مقایسه کرده ایم.

بهترین فلاسک چیست؟ فلاسک ایده‌آل عملکرد گرم و سرد خوبی خواهد داشت، با قابلیت گرم نگه داشتن دم‌نوش پس از ساعت‌ها در سرما، یا خنک نگه داشتن نوشیدنی شما حتی زمانی که جیوه بالا می‌رود.

شیشه

یکی دیگر از ویژگی های مهم، یک درپوش ایمن است، به طوری که حتی اگر فلاسک شما در یک کوله پشتی کوبیده شود یا به طور تصادفی از انتهای آن بلند شود، نشت نکند.

دیگر ویژگی‌های طراحی مفیدی که باید به دنبال آن باشید عبارتند از دهانه پهن، که تمیز کردن و پر کردن را آسان‌تر می‌کند (به خصوص اگر می‌خواهید تکه‌های یخ را به فلاسک خود اضافه کنید).

علاوه بر این بسیاری از فلاسک های بزرگتر دارای دهانه های «پیچاندن و ریختن» هستند بنابراین می توانید بدون نیاز به برداشتن کامل درپوش از فلاسک بریزید.

یک فنجان یکپارچه نیز مفید است. فلاسک های کوچکتر اغلب دارای طرح های درب هستند که امکان چرخش در حین حرکت یا کار با یک دست را فراهم می کند.

مانند تقریباً هر قطعه مناسبی از کیت در فضای باز، یک فلاسک خلاء خوب نیز باید قوی و بادوام باشد. تمام فلاسک هایی که ما آزمایش کردیم از فولاد ضد زنگ 18/8 درجه مواد غذایی با کیفیت بالا ساخته شده اند که در برابر فرورفتگی، ضربه و خراش مقاومت می کند.

معاوضه با فلاسک های فولادی این است که می توانند سنگین باشند، اگرچه طرح های مدرن همیشه وزن را کاهش می دهند و در برخی موارد، اکنون وزن آنها کمی بیشتر از یک بطری پلاستیکی معمولی نوشیدنی است.