صادرات فلفل دلمه ای سفید به کشورهای همسایه ممنوع شد

فلفل، میوه یک گیاه، در اشکال و رنگ های مختلف وجود دارد، بسته به مرحله رسیدنش تغییر رنگ می دهد: می توانید فلفل سبز را که هنوز نرسیده است بچینید یا صبر کنید تا زرد، نارنجی یا در نهایت می رسد.

آنتی اکسیدان ها، ضد سرطان، فلفل ها فواید زیادی برای سلامتی دارند.

همه فلفل دلمه ای سفیدحاوی آنتی اکسیدان هایی هستند که از سلول های بدن در برابر آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد که مسئول پیری و بیماری های دژنراتیو مرتبط هستند محافظت می کند، علاوه بر این، ویتامین ها و آنتی اکسیدان های موجود در فلفل دارای خواص ضد سرطانی هستند.

فلفل

فلفل دلمه ای سبز خام یا پخته، فلفل دلمه ای قرمز پخته شده و فلفل دلمه ای زرد خام همگی منابع مس هستند، مس برای تشکیل هموگلوبین و کلاژن، پروتئینی که بافت ها را ساختار و ترمیم می کند، ضروری است.

فلفل دلمه ای منبع غنی ویتامین C است که بیشترین مقدار آن در فلفل دلمه ای سبز یافت می شود، ویتامین C دارای خواص آنتی اکسیدانی است، اما به سلامت استخوان ها یا دندان ها نیز کمک می کند، از عفونت ها محافظت می کند و جذب آهن توسط بدن را افزایش می دهد.

همه فلفل ها منابع ویتامین B6 هستند که در تولید انتقال دهنده های عصبی، گلبول های قرمز و انتقال اکسیژن به بدن نقش دارند.
فلفل سبز یکی از غذاهایی است که می تواند عامل ایجاد سندرم آلرژی دهان باشد، این سندرم یک واکنش آلرژیک به برخی پروتئین های موجود در میوه ها، سبزیجات و آجیل است و عمدتاً افراد مستعد حساسیت به گرده را تحت تأثیر قرار می دهد.

فلفل سبز منبع طبیعی ویتامین K است که برای ساخت پروتئین هایی که به انعقاد خون کمک می کنند، لازم است، همچنین در تشکیل استخوان نقش دارد.

فلفل دلمه‌ای سبز همچنین حاوی منگنز است که دوازده فرآیند متابولیک را تقویت می‌کند و از آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد جلوگیری می‌کند.