قرص ماشین ظرفشویی بینگو موجب انفجار وحشتناک آشپزخانه ای شد

تا جایی که می توانید قوطی را با آب گرم پر کنید و یک قرص ماشین ظرفشویی بینگو را داخل آن بیندازید. صبر کنید تا حل شود سپس یک ساعت صبر کنید تا قوطی را با آب داغ بشویید.

آیا ریزش در یخچال شما بی توجه بوده و یک آشفتگی چسبنده فاحش پشت سر گذاشته است؟ تنها چیزی که نیاز دارید یک قرص ماشین ظرفشویی و مقداری آب گرم است.

با پاک کردن مواد غذایی شل شروع کنید، سپس قرص را در آب گرم فرو کنید و از قسمت صاف آن استفاده کنید تا بقیه مواد را بتراشید. پاک کنید و با آب گرم بشویید.

شگفت آور است که چقدر سریع کف سینک شما می تواند کثیف به نظر برسد. خراش های روی قابلمه ها و تابه ها و تغییر رنگ ناشی از مایعات تیره می تواند حتی تمیزترین سینک را کثیف به نظر برساند.

Barkeepers Friend مورد علاقه طرفداران است، بله، اما اگر تمام شده باشد یک تبلت ماشین ظرفشویی هم به عنوان یک ماده شوینده و هم به عنوان یک پد شستشو عمل می کند.

قرص

فقط مقداری آب گرم در سینک بریزید و قرص ماشین ظرفشویی را با دستکش به اطراف بمالید. هنگامی که براق و جدید به نظر می رسد، با آب گرم بشویید.

لکه های نفتی: اگر خودروی شما در گاراژ یا در راهروی شما روغن نشت کرده است، یک قرص ماشین ظرفشویی می تواند به از بین بردن لکه کمک کند.

بعد از اینکه تمام روغن جذب شد (پشت گربه یا نشاسته ذرت کار فوق العاده ای انجام می دهد) محل را خیس کنید و از یک قرص ماشین ظرفشویی برای تمیز کردن اطراف لکه استفاده کنید.

بسته به اندازه نشت ممکن است از چند قرص استفاده کنید. بگذارید مواد شوینده به مدت نیم ساعت یا بیشتر روی لکه بماند سپس با آب گرم بشویید.