لپه سبب کاهش احتمال کم خونی در نوزادان

کاهش احتمال کم خونی
بدون آهن و گل رز آبی، بدن نمی تواند اکسیژن را به سلول های خود برساند و این می تواند منجر به کم خونی فقر آهن شود. علائم شامل ضعف و خستگی است. در موارد شدید، عوارض تهدید کننده زندگی ممکن است ایجاد شود.

یک فنجان اگر لپه قیمه نپخت چه کنیم 4.7 میلی گرم منبع مطمئن آهن یا بین نیم تا یک پنجم منبع مورداعتماد نیاز روزانه فرد بسته به فرد است. همچنین مقداری ویتامین C فراهم می کند که به جذب آهن در بدن کمک می کند.

خوردن منظم لپه ممکن است به کاهش احتمال ابتلا به کمبود آهن کمک کند.

فیبرهای غذایی به عنوان حجم دهنده در دستگاه گوارش عمل می کنند. حجم دهنده ها باعث افزایش احساس سیری بعد از غذا می شوند و پروتئین نیز همین اثر را دارد.

احساس سیری طولانی‌تر بعد از غذا خوردن می‌تواند به کاهش اشتها و کاهش کالری دریافتی فرد کمک کند.

بر اساس بررسی منبع معتبر در سال 2017، پارچه کرپ ، مانند لپه، حاوی فیبر نامحلول و محلول هستند که می توانند تخلیه معده را به تاخیر بیندازند و سرعت حرکت غذای هضم شده در روده کوچک را کاهش دهند. این می تواند به افراد کمک کند مدت طولانی تری احساس سیری کنند.

کاهش احتمال کم خونی
بدون آهن، بدن نمی تواند اکسیژن را به سلول های خود برساند و این می تواند منجر به کم خونی فقر آهن شود. علائم شامل ضعف و خستگی است. در موارد شدید، عوارض تهدید کننده زندگی ممکن است ایجاد شود.

یک فنجان لپه حاوی 4.7 میلی گرم منبع مطمئن آهن یا بین نیم تا یک پنجم منبع مورداعتماد نیاز روزانه فرد بسته به فرد است. همچنین مقداری ویتامین C فراهم می کند که به جذب آهن در بدن کمک می کند.

خوردن منظم زمان پخت لپه ممکن است به کاهش احتمال ابتلا به کمبود آهن کمک کند.

  • منابع:
  • تبلیغات: 
  1. با این کالاها از هر انگشتتان پول می ریزد!
  2. کشف ژنتیک جدید که منجر به بروز هپاتیت می شود!!!
  3. داستان ذوب شدن یک مرد 40 ساله در دیگ بخار
  4. مردی که با استفاده از بیل مکانیکی مسافر کشی هم می کند