ماشین های ظرفشویی زیر دریایی برای منازل مدرن

اساسا ماشین ظرفشویی ال جی ساخت کره رباتی است که ظروف کثیف را تمیز و آبکشی می کند. انسان‌ها باید ظرف‌ها را بارگیری کنند.

حوض و قفسه
مدل‌های پایین‌تر ماشین ظرفشویی دارای حوض‌های پلاستیکی هستند، در حالی که برخی از واحدهای با قیمت متوسط و بالا دارای حوض‌های فولادی ضد زنگ هستند.

در مدل‌های ارزان‌تر، تکه‌های غذا در فیلتری ته نشین می‌شوند که باید به طور مرتب به صورت دستی تمیز شوند. مدل‌هایی که گران‌تر هستند، فیلترهای خود تمیز شونده دارند و برخی از آنها دارای آسیاب‌های کوچکی هستند که تکه‌های بزرگ را خرد می‌کنند تا با آب کثیف تخلیه شوند.

از زمان های قدیم مردم بر این باور درست بودند که لیمو شیرین برای سرماخوردگی بسیار مفید است و به نوعی میتوان گفت چون آب روی آتش عمل میکند.

قفسه های ظروف دارای تنظیمات مختلفی هستند. هرچه هزینه بیشتری برای ماشین ظرفشویی بپردازید، با قفسه های جمع شونده، قلاب های تاشو، قفسه های اضافی و قفسه های قابل جابجایی برای بارگیری در خارج از ماشین، انعطاف و قابلیت تنظیم بیشتری خواهید داشت.

اگر ظروف بزرگ یا عجیبی دارید که مرتباً آنها را می شویید، آنها را به فروشگاه لوازم خانگی ببرید تا مطمئن شوید که با قفسه ها مناسب هستند.

  • امکانات اضافی

وسایل برقی امروزی هر روز هوشمندتر و کارآمدتر می شوند، با ارتقاءهای گذشته که اکنون حتی در مدل های ارزان قیمت نیز استاندارد هستند.

یک مثال: اکنون اکثر ماشین‌های ظرفشویی دارای حسگر خاک هستند که با تشخیص میزان کثیف بودن ظروف شما و تنظیم زمان شستشو و مقدار آب، در مصرف آب صرفه‌جویی می‌کند. سایر گزینه های صرفه جویی در مصرف انرژی شامل چرخه های نیمه بار و شستشوی سریع است.

مدل‌های گران‌تر دارای اتصال WiFi هستند که به شما امکان می‌دهد دستگاه خود را از طریق تلفن هوشمند خود کنترل کنید. شما نه تنها می توانید ماشین ظرفشویی خود را از راه دور روشن کنید، بلکه زمان چرخه باقیمانده را نیز بررسی کنید، دکمه ها را قفل کنید (اگر بچه های کوچکتر در خانه باشند).

زمانی که لیست کالاهای مجاز برای صادرات به عراق کمک آبکشی شما کم است یا نشت احتمالی وجود دارد، هشدار دریافت کنید. حتی می توانید ماشین ظرفشویی خود را طوری برنامه ریزی کنید که فقط زمانی که مصرف انرژی محلی کم است کار کند.

ممکن است لیست کالاهای صادراتی ایران به قطر در هزینه شما صرفه جویی کند. سایر ویژگی‌های جدیدتر شامل قفسه باریک و سوم برای وسایل بزرگ و تخت است. جت بطری برای تمیز کردن بهتر بطری های کودک و بطری های آب؛ و قفسه هایی که می توانید هم بالا و هم پایین حرکت کنید.