مصرف شلیل سایکینگ قند خون را تنظیم می کند

فواید شلیل سایکینگ از غنی بودن میوه از نظر ویتامین ها و مواد معدنی ناشی می شود. آنها همچنین به دلیل محتوای فیتوکمیکال ها، ترکیبات طبیعی موجود در غذاهای گیاهی هستند که سلامت را افزایش داده و به پیشگیری از بیماری ها کمک می کنند.

این میوه به خصوص منبع قابل اعتماد فراوانی از نظر ویتامین C، نیاسین، مس، پتاسیم و فیبر است. همچنین حاوی لوتئین، زآگزانتین و سایر مواد شیمیایی گیاهی با خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی است. علاوه بر این، کالری و چربی کمی دارد.

مزایای سلامتی شلیل سایکینگ عبارتند از:

  • ترویج مدیریت وزن
    بهبود سلامت پوست
    کاهش فشار خون
    تقویت ایمنی
    افزایش طول عمر
    کمک به پیشگیری از سرطان

شلیل ها کالری و چربی کمی دارند اما فیبر، ویتامین C، نیاسین، پتاسیم و مس بالایی دارند. این مواد مغذی برجسته هستند، اما میوه همچنین حاوی مقادیر کمتری ویتامین A و E به همراه چندین ویتامین B به غیر از نیاسین است.

شلیل

علاوه بر این، شلیل سایکینگ دارای مقادیر کمتری از سایر مواد معدنی است.

این میوه همچنین سرشار از فیتوکمیکال ها است، ترکیبات موجود در گیاهان که از طریق خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی، اثرات ارتقاء سلامتی دارند.

فواید سلامتی: فواید شلیل سایکینگ از مشخصات مواد مغذی آنها سرچشمه می گیرد و آنها را برای چندین جنبه سلامتی ارزشمند می کند. این مزایا شامل موارد زیر است. شلیل سایکینگ ممکن است به روش های مختلف مدیریت وزن را تقویت کند.

شلیل سایکینگ شیرین هستند، اما چون کالری و چربی کمی دارند، مانند سایر دسرهای شیرین باعث افزایش وزن نمی شوند. بنابراین، جایگزین کردن یک شلیل سایکینگ به جای یک تکه پای یا کیک می تواند کالری دریافتی را کاهش دهد.

شلیل سایکینگ همچنین دارای فیبر بالایی است که باعث احساس سیری می شود و به کاهش پرخوری کمک می کند.

در سال 2020 یک منبع مورد اعتماد تحقیقاتی را بررسی کرد که چگونگی تأثیر مصرف میوه بر وزن زنان را بررسی کرد. این مطالعه به 73737 زن اشاره کرد که هر وعده روزانه میوه را با کاهش متوسط 0.6 پوند (پوند)، یا 0.27 کیلوگرم (کیلوگرم) مرتبط دانست.

این بررسی همچنین به مطالعه ای بر روی 40415 زن اشاره کرد که هر وعده روزانه میوه را با کاهش میانگین 0.5 پوند (0.24 کیلوگرم) مرتبط دانست. هر دو مطالعه در طول 4 سال انجام شد.