مصرف مداوم کلوچه فومن کیلویی زیبایی شما را چند برابر می کند

کوکی ها و کلوچه فومن کیلویی از خوشمزه ترین دسرهای موجود در بازار هستند. کوکی ها چه ترد و چه جویدنی، همیشه مقدار مناسبی شیرین و خوشمزه هستند.

عطری که هنگام پخت کلوچه فومن در آشپزخانه شما ایجاد می کنند فقط یک مزیت اضافی است. کوکی ها طیف گسترده ای از طعم ها، شکل ها و بافت ها را دارند و دنیا فقط توسط آنها بهتر می شود.

در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد انواع مختلف کوکی ها، نحوه طبقه بندی آنها و ده نوع کوکی وجود دارد که قطعاً باید امتحان کنید.

یکی از تفاوت های اصلی بین کوکی و کلوچه فومن نحوه پخت آنهاست. روش های زیادی برای پخت وجود دارد که می تواند طعم و بافت بین کوکی ها را به شدت تغییر دهد.

برای مثال: شیرینی‌های قطره‌ای با ریختن قاشق‌های خمیر شیرینی روی ورقه پخت پخته می‌شوند. در حین پخت خمیر صاف و پهن می شود.

بیشتر کوکی های مورد علاقه شما از جمله شکلات چیپسی، کشمش بلغور جو دوسر و موارد دیگر به این شکل درست می شوند.

نوع دیگری از کوکی ها کوکی های رول شده هستند. این کوکی‌ها با خمیر یخچالی درست می‌شوند که با وردنه باز می‌شود و با چاقو، کاتر کوکی یا چرخ شیرینی‌پزی برش داده می‌شود.

اغلب، این کوکی ها پخته می شوند و سپس مات می شوند یا با پاشیدن، شکر یا سایر خوراکی ها تزئین می شوند.

کوکی های فشرده و کلوچه فومن با قرار دادن خمیر نرم در پرس کوکی یا کیسه شیرینی و فشار دادن خمیر از طریق دیسک های تزئینی برای ایجاد اشکال مختلف قبل از پخت درست می شوند.

این روشی است که برای تهیه ماکرون فرانسوی و شیرینی مرنگ استفاده می شود. یکی دیگر از روش های پخت در واقع به هیچ وقت در فر نیاز ندارد.

هیچ کیک پختی با مخلوط کردن جو، آجیل یا نوع دیگری از پرکننده با خمیر چسبنده ساخته نمی‌شود. کوکی ها و کلوچه فومن را به شکل توپ در می آورند یا در تابه فشرده می کنند و به صورت نوار برش می زنند و سپس خنک می کنند تا سفت شوند.