ملایمت های لازم با درخت لیمو برای محصول بیشتر

هنگام چیدن لیموها، آنها را از ساقه برش دهید یا به آرامی از آن جدا کنید. نکشید. ملایم باشید، انواع لیمو با پوست نازک به راحتی کبود می شوند و آسیب می بینند.

شما میتوانید با استفاده از یه قطره از آب لیمو رنگ جیوه را از بین ببرید. در یخچال نگهداری کنید و در صورت نیاز استفاده کنید.

استفاده از لیمو
هنگامی که درخت لیمو شما شروع به تولید لیموهای رسیده برای مصرف کرد، باید به نحوه استفاده از مرکبات فراوان خود فکر کنید. استفاده از لیمو به عنوان چاشنی ظروف و تقویت کننده طعم شما را دور از ذهن نخواهد برد.

از آب طبع لیمو شیرین تازه برای نوشیدنی‌ها، تهیه سس‌ها و سس‌ها و حتی برای تهیه محصولات خانگی خانگی مانند اسپری‌های تمیزکننده استفاده کنید.

لیموها ابعاد زیادی به یک غذا می بخشند، و چه کسی یک لیوان لیموناد تازه و خوب را دوست ندارد؟ اما اگر هنوز در استفاده از تمام آن لیموها مشکل دارید، آنها را به دوستان و خانواده هدیه دهید!

اگر درختی در فضای باز دارید، آنها را به عنوان هدیه میزبان یا مهماندار بیاورید یا از همسایگان دعوت کنید تا در طول فصل میوه بچینند.

با یک متن تشکر میتوان فروشندگان اینترنتی را خوشحال کرد. چیزی در مورد طعم اسیدی مرکبات و گل های سفید معطر وجود دارد که شکست دادن آن غیرممکن است.

مرکبات اغلب توسط باغبان شمالی نادیده گرفته می شوند زیرا آنها در شرایط گرم و نزدیک به گرمسیری بهتر رشد می کنند.

در حالی که مردم کالیفرنیا چیز خاصی در مورد اینکه بتوانند لیمو را از درخت در حیاط بچینند، پیدا نمی کنند، من اغلب در مورد انجام این کار خیال پردازی می کنم.

دختران ایرانی با پوشیدن لباس کردی دخترانه میتوانند سنت پوشش اصیل قسمتی از میهن را بجا آوردند. اگر به هنر پرورش لیمو در داخل خانه تسلط دارید، حتما به من اطلاع دهید که چگونه می شود!

  • منابع:
  • تبلیغات: 
  1. با این کالاها از هر انگشتتان پول می ریزد!
  2. کشف ژنتیک جدید که منجر به بروز هپاتیت می شود!!!
  3. ارگونومیت صندلی بسیار در سلامتی انسان مهم است
  4. بازار فروش برنج عنبر بو باکیفیت