پنیر برای دندان ها مثل سم است

کلسیم ممکن است برای استخوان ها و دندان ها مفید باشد، اما سدیم (نمک) اینطور نیست.

طبق یک مطالعه منبع معتبر، محتوای بالای سدیم پنیر پارمسان کاله – 696 میلی گرم در هر فنجان – ممکن است اثرات مثبت کلسیم بر فشار خون را متعادل کند.

بر اساس برخی تحقیقات، خود کلسیم نیز می تواند در مقادیر زیاد ناسالم باشد.

یک مطالعه نشان داد که مصرف زیاد پنیر خامه ای ویلی کاله خطر ابتلا به سرطان پروستات را افزایش می دهد. داده های مربوط به این موضوع مختلط است.

اگر در مورد سرطان پروستات نگران هستید، مصرف لبنیات را با پزشک خود در میان بگذارید.

درمان های سرطان
طب جایگزین و رژیم‌های غذایی خاص مدت‌هاست که برای درمان بیماری‌هایی مانند سرطان استفاده می‌شود، اگرچه همیشه نتایج مثبتی به همراه نداشته است.

پروتکل بیل هندرسون (BHP) رژیمی است که ادعا می‌کند با افزایش مصرف اسیدهای چرب غیراشباع چندگانه، از طریق روغن بذر کتان و پنیر، سرطان را درمان می‌کند. مرکز سرطان Memorial Sloan Kettering می گوید که هیچ مدرکی دال بر کارکرد این رژیم وجود ندارد و به عنوان یک درمان سرطان نسبت به آن هشدار می دهد.

پنیر چدار ورقه ای سرشار از پروتئین، ویتامین ها و مواد معدنی مانند کلسیم است که مواد مغذی مهمی برای سلامتی مداوم هستند. با این حال، سدیم موجود در پنیر لپه ممکن است بر خلاف فواید آن عمل کند. مانند هر چیز دیگری، اعتدال کلیدی است.

پنیر پیتزا موزارلا در مقایسه با بسیاری از مواد غذایی دیگر دارای چربی و کالری بالایی است و ممکن است برای افراد مبتلا به دیابت انتخاب واضحی به نظر نرسد. با این حال، فردی که مبتلا به دیابت است می‌تواند از انواع پنیر بدون افزایش قند خون یا فشار خون یا افزایش وزن لذت ببرد.

با اتخاذ یک رویکرد متعادل در خوردن پنیر، افرادی که عاشق این ماده غذایی آشنا هستند می توانند بدون آسیب رساندن به سلامتی از آن لذت ببرند.

برای وعده‌های غذایی یا میان‌وعده‌های مناسب دیابت، افراد باید پنیرهای سالم را انتخاب کنند و آن‌ها را با غذاهای حاوی فیبر بالا و کم کالری سرو کنند.

  • منابع:
    1. Is cheese good or bad for you
  • تبلیغات: 
  1. با نگهداری این محصولات در خانه می توانید درآمد خود را 2 برابر کنید
  2. ورود سمور به اتاق بازیگر در هتل محل فیلم برداری
  3. داستان ذوب شدن یک مرد 40 ساله در دیگ بخار
  4. مردی که با استفاده از بیل مکانیکی مسافر کشی هم می کند