کاربرد کالباس مارتادلا سولیکو در تهیه ماسکی قوی برای لایه برداری پوست

از نظر فنی لپ چئونگ به سادگی کلمه کانتونی برای سوسیس و کالباس مارتادلا سولیکو است و بنابراین طیف گسترده ای از پیوندها را پوشش می دهد.

همانطور که گفته شد در دسترس ترین نوع سوسیس چینی یا لپ چئونگ، انواع گوشت خوک پخته شده و خشک شده (گاهی اوقات ترکیبی از گوشت خوک و مرغ) است که دارای رنگ صورتی مایل به قرمز و طعم شیرین و شور است.

این سوسیس و کالباس را می‌توان سرد یا گرم میل کرد و اغلب در ووک پخته می‌شود و به سرخ‌کرده اضافه می‌شود با برنج بخارپز سرو می‌شود یا برای پر کردن کوفته‌ها استفاده می‌شود.

سوسیس ایتالیایی: یکی از پرمصرف ترین انواع سوسیس ایالتی، سوسیس ایتالیایی از سوسیس گوشت خوک باغی شما متمایز است زیرا با دانه رازیانه چاشنی می شود (در میان چیزهای دیگر).

شما می توانید از میان سوسیس ملایم (یعنی شیرین) یا سوسیس ایتالیایی داغ که هر دو می توانند به جای یکدیگر در دستور العمل های ماکارونی، پیتزا، سوپ، غذاهای ماهیتابه ای و غیره استفاده شوند. بسته به اینکه چقدر تند غذای خود را دوست دارید، انتخاب کنید.

کالباس
کیلباسا: کیلباسا، یکی از اصلی ترین غذاهای لهستانی، به سادگی سوسیس ساخته شده از گوشت خوک، گوشت گاو یا هر ترکیبی از گوشت درشت چرخ شده است.

در واقع kielbasa یک دسته بسیار گسترده است که سوسیس های خشک و تازه را با هر اندازه و توصیفی پوشش می دهد. تعدادی از محبوب ترین انواع کیلباسا عبارتند از Biala kielbasa (سوسیس تازه و دودی نشده)، Kabanosy (سوسیس دودی و خشک شده شکارچی)، Krupniok (سوسیس خونی لهستانی)، و Serdelki (هات داگ با اندازه سخاوتمندانه).

با توجه به تنوع گسترده کیلباسا در دسترس ناگفته نماند که کاربردهای آشپزی این سوسیس گستره وسیعی دارد.

این غذا در سراسر کشورهای آمریکای جنوبی و همچنین مناطق اسپانیایی محبوبیت زیادی دارد. حتی در فیلیپین، این غذا به Longanissa معروف است. روش پخت از یک منطقه به منطقه دیگر تغییر می کند، اما طعم آن همیشه وجود دارد.