کتری قوری شیشه ای برقی مناسب برای بخارپز کردن گوشت در 2 دقیقه

اگر به دنبال یک کتری قوری شیشه ای برقی فانتزی هستید که عملکرد خوبی داشته باشد و استفاده از آن آسان باشد این مدل ساحلی همیلتون بهترین انتخاب است.

بدون شک ساده ترین استفاده از آن است زیرا دارای دکمه های درجه حرارت برای طیف گسترده ای از عملکردها مانند چای سبز، سفید، اولانگ، سیاه و گیاهی و همچنین قهوه و کاکائو داغ است.

نیازی به جستجوی دمای بهینه دم کردن نیست فقط یک دکمه را فشار دهید تا کتری دمای آب مورد نیازتان را با عجله به شما بدهد.

به راحتی بلند می شود به خوبی ریخته می شود و دسته آن راحت است. آب را در کمتر از 5 دقیقه به جوش می‌آورد می‌تواند تا 30 دقیقه دما را حفظ کند و مانند یک کلاسیک بدون کرک است که می‌توانید برای قهوه، چای و آب جوش سریع در هنگام آشپزی به آن تکیه کنید.

کتری

کتری روشن می‌شود و درخششی آبی روی آب در حال جوش می‌تابد ممکن است برخی آن را چسبناک بدانند اما ما آن را جذاب یافتیم! و کمتر از نصف قیمت Zwilling است.

همانطور که انتخاب های بودجه پیش می روند، این یکی واقعاً همه جعبه ها را علامت می زند. به اندازه Zwilling یا Oxo براق نیست اما آب مورد نیاز شما را تامین می کند.

کتری های گردن غاز روز به روز در آشپزخانه رایج تر می شوند، اما اگر فکر می کنید چرا برخی افراد ممکن است به طور خاص کتری گردن غازی را انتخاب کنند، تنها نیستید.

همانطور که در بالا ذکر شد کتری های یقه غازی عمدتاً برای طرفداران قهوه ریخته شده به بازار عرضه می شوند که از آبجوسازی Chemex یا سایر قطره چکان ها به جای یک قهوه ساز معمولی استفاده می کنند.

با ریختن قهوه می‌خواهید کنترل بیشتری روی دمای آب خود داشته باشید اینکه چگونه و کجا تفاله‌هایتان را اشباع می‌کنید. کتری های گردن غازی این کنترل ها را فراهم می کنند تا افراد بتوانند به دم نوش ایده آل خود دست یابند.