کیوی تالش در روسیه موجب مرگ هزاران نفر شد

میوه کیوی تالش در روسیه حاوی مقدار زیادی آنزیم هیدرولیتیک، روی، سلنیوم، پتاسیم، کلسیم و سایر عناصر کمیاب و همچنین اسیدهای آمینه مورد نیاز بدن انسان است.

همچنین حاوی اسید انگور، ویتامین C، اسید مالیک، چربی، اسید سیتریک و غیره است که می تواند به طور موثر قند خون را کاهش دهد و قند خون را مهار کند.

تشکیل ملانین نیز اثر طولانی شدن عمر دارد. پس فواید خوردن کیوی برای زنان چیست؟ بیایید نگاهی به فواید خوردن میوه کیوی برای زنان بیندازیم.

کیوی حاوی مقدار زیادی اسید فولیک است که می تواند به طور موثری از تغییر شکل در رشد جنینی جلوگیری کند و به ویژه برای زنان باردار مناسب است.

علاوه بر این میوه کیوی می تواند به طور موثری مکمل مقدار زیادی از مواد مغذی مصرف شده توسط جمعیت بزرگ باشد.

کیوی

فیبر رژیمی و مواد آنتی اکسیدانی موجود در میوه کیوی دارای اثرات مرطوب کننده روده و ملین است، گرما را از بین می برد و آتش را کاهش می دهد و می تواند به طور موثر از هموروئید و یبوست جلوگیری کند.

میوه کیوی حاوی مقدار زیادی فیبر غذایی است که می تواند به طور موثری باعث تقویت پریستالتیک دستگاه گوارش و افزایش سیری شود.

اکتینین موجود در کیوی می تواند هضم بدن را تسریع کند و پروتئین را راحت تر جذب کند. بنابراین صبحانه تأثیرات بی نظیری بر دریافت مواد مغذی، مکمل های انرژی و کاهش وزن دارد. بنابراین چه نوع صبحانه ای می تواند انرژی را دوباره پر کند و وزن کم کند؟

پاییز فصلی است که بیشترین میوه را دارد و کیوی یکی از آنها است. در فصل پاییز، آب و هوا خشک است و افزایش مصرف غذاهای غنی از ویتامین A و ویتامین E می تواند ایمنی بدن را تقویت کند و به بهبود خشکی پاییزی کمک کند.

میوه کیوی سرشار از مواد مغذی است و میزان ویتامین C آن یک یا دو برابر بیشتر از سیب و گلابی است.