یخچال نوشیدنی اسمگ ایستکول پاناسونیک

یخچال نوشیدنی از محصولاتی است که اغلب مردم برای خنک شدن بسیاری از نوشیدنی ها و دیگر مواد غذایی که فاسد شدنی هستند مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه این محصول به خاطر تقاضای زیاد مشتریان و بالا بودن بازار فروش آن از ارزش بالایی برخوردار است و همچنین یخچال نوشیدنی اسمگ در سایز ها و ابعاد متفاوت و طرح و رنگ های مختلف تولید شده و در سطح بازار عرضه و توزیع می گردد.

یخچال نوشیدنی اسمگ ایستکول پاناسونیک

یخچال نوشیدنی اسمگ

یخچال رومیزی شیشه ای اسمگ از معتبرترین و پر طرفدار ترین یخچال هایی است که برای نگهداری انواع نوشیدنی ها از آن استفاده شده و اغلب مردم برای خنک نگه داشتن نوشیدنی ها از ان استفاده می کنند. یخچال نوشیدنی اسمگ با توجه به میزان فروش بالایی که به خود اختصاص داده و درخواست و تقاضای فراوانی که از آن در بازار لوازم خانگی وجود دارد جزو بهترین مارک های ایرانی به حساب می آید. این یخچال نوشیدنی در سایزها و ابعاد متفاوتی تولید و روانه بازار شده و حجم های گوناگونی را پشتیبانی می کند که اغلب از بیست تا صد لیتر می باشد.

این نوع محصول از سیستم یخ زدایی اتوماتیک برخوردار بوده و این ویژگی سبب گردیده تا به نسبت رقبای خود برتری بالاتری داشته و طرفداران بیشتری را به سمت خود جلب کند. با توجه به این موضوع بسیار مهم که نام تجاری اسمگ یکی از معتبر ترین و لوکس ترین برند های فعال در زمینه لوازم خانگی بوده و در سراسر جهان فروش چشمگیری داشته، از این رو طبیعتا نرخ قیمتی بالایی را نیز دارا می باشد. شرکت اسمگ از بزرگ ترین تولید کنندگان محصولات و لوازم خانگی در اروپا به شمار رفته و این کارخانه در ایتالیا قرار داشته و سالانه تعداد بسیار زیادی از تولیدات خود را به طرق مختلف به سراسر جهان صادر می نماید.

قیمت یخچال نوشیدنی اسمگ

قیمت یخچال نوشیدنی اسمگ محصولات برند اسمگ نسبت به سایر برند‌ ها و خیلی از برند‌ های خارجی و ایرانی قیمت بالاتری دارند و در دسته محصولات برقی لوکس قرار می‌گیرند، اما به دلیل کیفیت بالا و طراحی‌های خاصی که محصولات برند اسمگ دارند، همواره به‌عنوان محصولاتی لوکس در انواع دکوراسیون جای خود را پیدا کرده‌اند و عمر مفید این دستگاه‌ها و صرفه بالای انرژی آن‌ها سبب شده است، طرفداران فراوانی در سراسر دنیا داشته باشند.

این محصول به خاطر کیفیت و مرغوب بودنش قیمت آن نسبت به سایر برند ها بالا می باشد اما در هر حال به دلیل ویژگی های خوب اسمگ دارای مشتریان زیادی است. این یخچال نوشیدنی محصولات را بسیار خنک نگه می دارند و سلامت آن ها را حفظ می کنند؛ فضای داخلی این یخچال از چند طبقه تشکیل شده است و ارتفاع این طبقات قابل تغییر است و درون آن لامپ های ال ای دی قرار گرفته است که فضای درون یخچال را روشن نگهدارد و همچنین در شب نور پردازی خوبی دارد و جلوه ی زیبایی به نمایش می گذارد.

یخچال نوشیدنی ایستکول

این نوع یخچال صنعتی روباز دارای طبقات محکمی بوده که در برابر وزن اقلامی که بر روی آن قرار می گیرند مقاوم می باشد، این خصلت خوب آن سبب شده تا مشتریان از مواد اولیه به کار رفته در این نوع یخچال نوشیدنی اطمینان خاطر داشته باشند. ایستکول یک برند تمام ایرانی در زمینه تولید و ارائه یخچال کوچک، یخچال ویترینی یا شوکیس، یخچال ۳ فوت است. یک برند بسیار با کیفیت که هر ساله میزان رضایتمندی زیادی را از طرف مشتریان خود دریافت می کند.

تعداد ۴ طبقه در یخچال ایستکول قرار دارد که امکان جابجایی قفسات نیز وجود دارد. ایستکول فاقد کشو است و فقط طبقه دارد. درب یخچال نیز به سمت راست باز می شود. سیستم روشنایی در این مدل نیز با استفاده از یک لامپ روشنایی را منتقل می کند. یکی از مشخصات بسیار خوبی که ایستکول دارد، پایه های دستگاه است که قابلیت تنظیم دارد و در مکان هایی که دارای شیب هستند بسیار کاربردی است.

شیشه ای که به عنوان درب در یخچال مورد استفاده قرار گرفته است از نوع دو جداره بوده و دارای کیفیت بالا و همینطور مقاومت خوبی است. میزان صدای دستگاه به دلیل استفاده از موتور کوچک، زیاد نبوده و افراد را آزار نخواهد داد. یخچال ایستکول دستگاهی کوچک و کاربردی می باشد و برای منزل یا محل کار مناسب است. ناگفته نماند که خدمات پس از فروش هم دارا می باشد و دارای 18 ماه گارانتی هم است.

یخچال نوشیدنی پاناسونیک

یخچال نوشیدنی پاناسونیک یخچال نوشیدنی پاناسونیک اغلب در فروشگاه ها و مراکز فروش مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع یخچال نسبت به سایر هم نوعان خود از حجم بیشتری برخوردار بوده و می توان تعداد بالاتری از نوشیدنی ها را درون خود جای دهد. یخچال های نوشیدنی پاناسونیک در ابعاد گوناگون عرضه شده و نسبت به قیمت مقرون به صرفه ای که دارد کیفیت بسیار بالایی را از خود نشان داده است، این موضوع سبب گردیده تا رضایت کسانی که این محصول را برای فروشگاه های خود تهیه نموده اند به طور کامل جلب گردد.

یخچال پاناسونیک با ظرفیت خالص 527 لیتر می تواند حجم بالایی از نوشیدنی ها را نگهداری کند. این یخچال در برابر خش بسیار مقاوم است، همچنین قابلیت جریان هوای چندگانه ای که دارد هوای خنک تمامی بخشها و گوشه های یخچال را در بر می گیرد و هیچ جایی از خنکی بی بهره نخواهد ماند و همه بخشها دمای یکسان را تجربه خواهند کرد. کشوها و طبقات این محصول طوری طراحی شده است که همه انواع نوشیدنی ها در سایز های مختلف به راحتی جا می گیرند.

نمایشگر لمسی این محصول بر روی درب فریزر قرار گرفته است و اطلاعاتی از قبیل دما را به نمایش می گذارد. وزن خالص این یخچال ها ر 90 کیلوگرم است و در ابعاد 179 * 75 * 90 سانتی متر طراحی شده است. پایه های آن از قابلیت تنظیم ارتفاع برخوردار هستند. شما عزیزان می توانید این محصول باکیفیت را با قیمتی بسیار مناسب از سایت بانه 24 خریداری نموده و از مزایای ویژه پس از فروش ما بهره مند گردید. با ادامه مطلب ما را همراهی کرده تا بیشتر با این یخچال باکیفیت آشنایی پیدا کنید:

یخچال نوشیدنی جنرال

یکی از دلایل محبوبیت یخچال نوشیدنی جنرال تولیدی این شرکت دارا بودن طرح های کلاسیک و مدرن فراوان می باشد. از این رو مشتریان برای انتخاب محصول انتخاب های فراوانی را پیش روی خود دارند. یخچال های نوشیدنی این برند دارای سیستم ضد برفک بوده که می تواند عمر محصول را به شکل چشمگیری افزایش دهد. یخچال های نوشیدنی جنرال از قیمت مناسبی برخوردار می باشند و برای کسانی که به دنبال کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرف هستند، انتخابی اقتصادی به شمار می رود.

این نوع محصول دارای سایزها و اندازه ها و در رنگ های متنوع می باشند و همچنین داخل هر کدام از آن ها به نوعی طراحی شده است و درب رویی آن شیشه ای می باشد که به راحتی مشتریان می توانند نوشیدنی های خود را انتخاب کنند. دستگیرهای محکم و از جنس مرغوبی تولید شده است.

یخچال نوشیدنی جنرال طراحی بسیار زیبایی دارد و در سقف و ستون های آن لامپ های پر قدرت ال ای دی قرار گرفته است و همچنین مصرف انرژی بسیار پایینی دارد. این یک ویژگی خوب محصول فوق محسوب می شود که برای مصرف کنندگان بسیار منفعت دارد و طبقات این یخچال بسیار جادار است.

یخچال نوشیدنی جی پلاس

یخچال نوشیدنی جی پلاس ز یخچال نوشیدنی جی پاس به عنوان یکی از مهم ترین و تاثیرگذار ترین برند های تولید کننده این نوع از لوازم یاد می شود، از مهم ترین برتری هایی که محصولات عرضه شده توسط این شرکت نسبت به سایرین دارند می توان به نویز کم صدای موتور، بازدهی بالای کمپرسور، حجم مناسب و … اشاره نمود. برند جی پاس توانسته با ارائه خدمات پس از فروش مناسب و گارانتی محصولات خود اعتماد مردم و متقاضیان این یخچال استیل را به خود جلب نماید.

یخچال جی پلاس وسیله ای است که برای هر فروشگاه کوچک و بزرگی نیاز است. این یخچال نوشیدنی نمای بسیار جدیدی دارد و سرمای فوق العاده مطلوب ایجاد می کند و در کوتاه ترین زمان نوشیدنی ها را بسیار خنک می کند و شیشه ی دو جداره نشکن با ضخامت بسیار قابل قبول دارد و طبقات داخل آن بسیار محکم می باشد به طوری که هر چه روی آن سنگین باشد قابل خراب شدن نیست و بهتر است بگوییم که طیقات آن انعطاف پذیر است. این یخچال به راحتی خراب نمی شود و حتی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است.

این یخچال علاوه بر تمام خصوصیات در عین قدرت بالای موتور یخچال نوشیدنی بسیار کم صدا و کم مصرف است. این یخچال گردش هوای بسیار سریع در بین طبقات را دارد و همچنین عرض کمی دارد که فضای بسیار کمی را اشغال می کند و با توجه به سلیقه مشتری می توان روی آن استیکر های کوکاکولا، پپسی و … نصب کرد. جنس بدنه این یخچال ایستاده گالوانیزه رنگی است و بسیار محکم است.

یخچال نوشیدنی جی پاس

یخچال نوشیدنی جی پاس به عنوان یکی از مهم ترین و تاثیرگذار ترین برند های تولید کننده این نوع از لوازم یاد می شود، از مهم ترین برتری هایی که محصولات عرضه شده توسط این شرکت نسبت به سایرین دارند می توان به نویز کم صدای موتور، بازدهی بالای کمپرسور، حجم مناسب و … اشاره نمود. برند جی پاس توانسته با ارائه خدمات پس از فروش مناسب و گارانتی محصولات خود اعتماد مردم و متقاضیان این یخچال استیل را به خود جلب نماید.

یخچال جی پاس دارای موتور پر قدرت و ابعاد بسیار مناسب است و بدنه این یخچال دارای جنس بسیار با کیفیت و مقاوم است. در زیر این یخچال 4 چرخ طراحی شده است که جا به جایی آن را بسیار آسان کرده و این یخچال قدرت خنک کنندگی بسیار بالایی دارد. این یخچال با کیفیت دارای برچسب استاندارد و رده انرژی است و رضایت مندی مشتریان آن بسیار زیاد است.

یخچال نوشیدنی رونیکس

یخچال نوشیدنی رونیکس ا توجه به گسترش زندگی شهری و افزایش تعداد فروشگاه ها استفاده از یخچال های نوشیدنی نیز در این اماکن به شکل قابل توجه رشد پیدا کرده است. یخچال های نوشیدنی رونیکس به دلیل کارایی بالا، زیبایی منحصر به فرد و قطعات درجه یکی که در ساختار آن استفاده شده است فروش بسیار بالایی داشته و توانسته سهم بزرگی از بازار این محصول را به خود اختصاص دهد.

این یخچال ها انواع مختلفی دارد و مطابق با سلیقه مشتری طراحی شده است و به عنوان مثال سرمایش یخچال نوشیدنی بسیار بالا است و درجه این یخچال قابل تغییر است. موتور آن از قدرت بسیار بالایی برخوردار است و همچنین انتخاب رنگ بدنه و طراحی آن به سلیقه ی مشتری می باشد و می توانند با توجه به سلیقه خود طرح بدنه آن را سفارش دهد.

یخچال نوشیدنی زیرووات

درباره مشخصات یخچال نوشیدنی زیرووات می توان به سیستم گردش هوای چند منظوره، سیستم ضد یخ و ضد برفک در ساختار محصول و … اشاره کرد. زیرووات از برند های شناخته شده ای به شمار می رود که طی سالیان زیاد مشغول به تولید و فروش لوازم خانگی و صنعتی می باشد، این محصول دارای درب شیشه ای دو جداره و نشکن است که به راحتی شکسته نمی شود.

یخچال نوشیدنی زیروات انواع مختلفی دارد که در سایزها و ابعاد متنوعی تولید شده است و ساختار آن به گونه ای است که هوای داخل آن نه زیاد سرد می باشد که یخ بزند و نه زیاد گرم است که نوشیدنی ها گرم شوند و می توان گفت هوای آن معتدل رو به سرد می باشد. از ویژگی های دیگر آن این است که دارای طبقات شیشه ای نشکن است که نوشیدنی ها و مواد غذایی روی آن به راحتی جا می گیرند.

یخچال نوشیدنی زیمنس

یخچال نوشیدنی زیمنس یخچال نوشیدنی زیمنس نیاز به ارائه اطلاعات چندانی نمی باشد، زیرا این شرکت از شناخته شده ترین و معتبر ترین تولیدکنندگان لوازم خانگی و صنعتی می باشد. یخچال های نوشیدنی زیمنس دارای محفظه های بزرگ تری نسبت به سایر محصولات موجود در بازار بوده و حجم مناسبی را در خود جای می دهد. با توجه به گسترش زندگی دیجیتال برای تهیه محصولات مد نظر خود بهتر است از سایت های اینترنتی معتبر استفاده نمایید تا در زمان و هزینه های ناشی از یک خرید حضوری صرفه جویی نمایید. سایت های مختلفی هستند که با سابقه ای قابل توجه و کسب اعتماد مشتریان آماده به ارائه خدمات در بالاترین سطح کیفی به مشتریان خود می باشند.

این محصول دارای ویژگی هایی است که شامل: ایجاد فضای کافی برای جای گیری مواد غذایی، تنوع در طرح و مدل، دارای برچسب انرژی رده A++، دارای ظرفیت های متفاوت، دوام و طول عمر بالا ،دارای هشدار باز ماندن درب یخچال، بدنه ای مقاومت در برابر ضربه و خوردگی و همچنین دارای صدای کم می باشد که باعث آزار دیگران نمی شود. پس بنابراین به جرات می توان گفت بهترین مدل و بهترین مارک یخچال می باشد.