یخچال نوشیدنی 7 8 کیلویی

یخچال نوشیدنی 8 کیلویی و 7 کیلویی از انواع یخچال های ایستاده هستند که در فروشگاه ها کاربرد دارند. این یخچال از دسته یخچال های صنعتی به حساب می آیند. یخچال نوشیدنی درمکان های زیادی مانند سوپرمارکت ها، فروشگاه ها، فست فودها، رستوران ها و… کاربرد دارد که برای نگهداری وخنک نگه داشتن انواع نوشیدنی مانند نوشابه، آب معدنی و … مناسب است . این نوع یخچال در دونوع یخچال نوشیدنی ایستاده و یخچال نوشیدنی کوچک تولید و عرضه می گردد. علاوه بر خنک نگه داشتن نوشیدنی حفظ سلامتی آنها نیز از اهداف استفاده از این یخچال هاست. شکل طراحی این یخچال‌ها، به نحوی است که درب جلویی آن از ترکیب شیشه و ورقه‌های فلزی معمولا آلومینیومی یا فولادی ساخته می‌شود. البته جهت رعایت نکات ایمنی، جنس شیشه‌ها از نوع نشکن خواهد بود؛ تا جلوی حوادث پیش بینی نشده را تا حد زیادی بگیرد. استفاده از شیشه‌های شفاف کمک می‌کند تا خریدار به راحتی محصولات داخل یخچال را ببیند. این کار علاوه بر راحت کردن کار خریداران، جلوه‌ی خوبی هم به محصولات موجود در یخچال می‌دهد. فضای داخلی یخچال نوشیدنی از چند طبقه تشکیل شده است. فاصله‌ی بین این طبقه‌ها معمولاً به شکل قابل تغییر طراحی می‌شود. به نحوی که فروشنده طبق نیاز خودش بتواند فاصله طبقات را کم و زیاد کند. نکته‌ی مهم در اینجا عمق طبقات است. فراموش نکنید که قرار است از این یخچال برای نگهداری محصولات نوشیدنی کمک بگیرید. به طبع هرچقدر عمق طبقات بیشتر باشد، تعداد بیشتری از هر محصول را می‌توانید در آن جای دهید. البته در این بین حواستان به ظرفیت وزنی طبقات نیز باشد. به طور معمول عمق هر قفسه بین چهل تا هشتاد سانتیمتر است؛ که صاحب فروشگاه می‌تواند طبق نیاز خود دست به انتخاب ظرفیت لازم بزند.
می توان گفت یکی از ساده‌ترین یخچال نوشیدنی موجود در بازار، یخچال ایستاده یک درب است که دارای ظرفیت پایین تری بوده و برای نگهداری مواد نوشیدنی محدودی به کار گرفته می‌شود. در بسیاری از فروشگاه ها و سوپرمارکت های کوچک این نوع یخچال به وفور دیده می‌شود. باید توجه داشته باشید که تعداد طبقات این نوع از یخچال متناسب با نیاز فروشنده قابل تغییر است. هر فروشنده متناسب با تعداد مواد نوشیدنی خود می‌تواند ظرفیت نگهداری محصولات خود را افزایش دهد. همچنین فروشنده برای ایجاد یک هماهنگی مناسب د درون ر این یخچال، می‌تواند هر طبقه را برای نگهداری یک محصول اختصاص دهد.
در بسیاری از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ از نوع دو درب یخچال های نوشیدنی استفاده می شود. یخچال‌های دو درب به نسبت مدل یک درب آن دارای ظرفیت بسیار زیادی هستند که از طبقات مجزا تشکیل شده‌اند. این ویژگی‌ باعث می شود فروشنده بتواند محصولات خود را با طبقه بندی مجزا درون یخچال قرار دهد. استفاده از لامپ‌های مخصوص در این یخچال به فروشنده این امکان را می‌دهد که بتواند محصولات بیشتری را به فروش برساند. اگر دارای فروشگاه‌های بزرگ هستید و به دنبال خرید یخچال نوشیدنی می‌گردید، می‌توانید یخچال ایستاده دو درب را خریداری کنید.

یخچال نوشیدنی 7 8 کیلویی

یخچال نوشیدنی 7 کیلویی

یخچال نوشیدنی 7 کیلویی یخچال های نوشیدنی در ابعاد محتلفی تولید می شوند. براساس ابعاد استاندارد آنها ظرفیت مشخصی برای یخچال ها در نظر گرفته می شود. فروشندگان بر اساس نیاز خود و مقدار نوشیدنی که باید در یخچال خود نگهداری کنند می توانند ابعاد مناسب را خریداری کنند. در ضمن ابعاد یخچال نوشیدنی انتخاب شده باید با ابعاد فروشگاه محل استفاده نیز متناسب باشد و فضای فروشگاه را بیش از حد معمول اشغال نکند. یخچال نوشیدنی 7 کیلویی توسط تولید کنندگان این عرصه صنعتی در طرح های گوناگون تولید می شود. این نوع یخچال بیشتر برای فروشگاه های کوچک تر به کار می رود و مناسب فروشگاه های بزرگ با تعداد مشتریان زیاد نیست.

یخچال نوشیدنی 8 کیلویی

یخچال نوشیدنی 8 کیلویی یخچال نوشیدنی 8 کیلویی یکی دیگر از انواع یخچال نوشیدنی است که براساس ابعاد استاندارد یخچال ها ظرفیت آن تعیین می شود. برخی از فروشندگان نیاز به یخچال های کمی بزرگتر دارندتا انواع نوشیدنی های فروشگاه خود را در آن نگهداری کنند. بنابراین سراغ یخچال های نوشیدنی 8 کیلویی می روند که از موارد قبلی کمی بزرگتر و جا دار تر است. همان گونه که ذکر شد تعیین ظرفیت مورد نیاز در یخچال های نوشیدنی به عواملی بستگی دارد. مانند میزان نوشیدنی هایی که فروشنده می خواهد درون یخچال نگهداری کند و همچنین ابعاد فروشگاهی که یخچال در آنجا استفاده خواهد شد. متناسب نمودن ابعاد و ظرفیت یخچال با موارد گفته شده انتخاب درستی را برای مشتری رقم خواهد زد.

یخچال نوشیدنی 9 کیلویی

یخچال نوشیدنی 9 کیلویی یخچال نوشیدنی 9 کیلویی توسط تولید کنندگان ایرانی تولید می شود. این یخچال ها ابعاد بزرگتری دارند و بر همین اساس ظرفیت آنها برای نگهداری مواد نوشیدنی بیشتر است. یخچال ها در ابعاد متفاوتی طراحی و تولید می شوند. ابعاد در نظر گرفته شده برای یخچال ها استاندارد هستند و با توجه به همین ابعاد استاندارد می توان ظرفیت نگهداری هر کدام را عنوان کرد. فروشگاه هایی که ابعاد کمی بزرگتر دارند و یا تعداد مشتریان بیشتری دارند و می خواهند انواع بیشتری از نوشیدنی ها را درون یخچال خود نگهداری کنند می توانند از این دسته از یخچال های تولید شده در مغازه خود بهره ببرند. البته یخچال های نوشیدنی با ابعاد و ظرفیت های بزرگتر نیز تولید می شوند تا بتوانند نیازهای مربوط به فروشگاه های بزرگتر را برطرف کنند.

یخچال نوشیدنی 7 لیتری

یخچال نوشیدنی 7 لیتری یخچال نوشیدن 7 لیتری دارای ابعاد کوچکتری است. مغازه ها و فروشگاه های کوچک از اصلی ترین استفاده کنندگان این نوع یخچال هستند. مغازه های کوچکتر چون با کمبود فضا روبرو هستند برای مدیریت بهتر فضای درون فروشگاه خودشان و در کنار آن تامین خواسته های مشتریان اقدام به خرید این نوع یخچال می کنند. لازم به ذکر است این یخچال ها فقط از تظر ابعاد با هم متفاوت هستند و ابعاد کوچکتر دلیلی بر کیفیت پایین تر موتور و یا سایر اجزای تشکیل دهنده یخچال نیست. خریداران می توانند با مراجعه به تولیدکنندگان یخچال های نوشیدنی و یا نمایندگی های فروش هر یک از آنها در سراسر کشور و با توجه به موارد مورد نیاز خود ، یخچال نوشیدنی مناسب برای فروشگاه خود را انتخاب و خریداری کنند. خرید مستقیم از تولیدکنندگان یخچال های نوشیدنی می تواند کیفیت و طول عمر یخچال را نیز تضمین کند و این اطمینان را به خریدار بدهد که محصولی با کیفیت را برای کسب و کار خود انتخاب کرده است.