یونیت دندانپزشکی ایرانی آلوده موجب ریزش موهای زن هندی شد

در کلینیک های دندانپزشکی استفاده از یونیت دندانپزشکی ایرانی برای تشخیص و درمان بیماران ضروری است. دندانپزشکان بیشتر ساعات مطب خود را در فضای صندلی یونیت دندانپزشکی برای مراقبت از بیمار می گذرانند.

علاوه بر دندانپزشکان بیماران و متخصصان بهداشت دندان نیز از صندلی یونیت دندان استفاده می کنند. صندلی یونیت دندانپزشکی از اجزای زیر تشکیل شده است: چراغ، صندلی بیمار، کنترلر پا، آبنما و کاسپیدور، مانیتور، میز براکت و کنترلر و صندلی دندانپزشک.

با توجه به نور صندلی یونیت دندانپزشکی، تابش نور دقیق باید به دهان بیمار برای درمان پزشکی امکان پذیر باشد و راحتی حرکت برای اپراتور مورد نیاز است.

علاوه بر این، با توجه به تشخیص رنگ دندان و خستگی چشم در محیط‌های بالینی مختلف کنترل دمای رنگ باید راحت باشد. علاوه بر این با توجه به تأثیر نور، روشنایی مناسب برای درمان پزشکی برای پلیمریزاسیون رزین و جلوگیری از خستگی چشم مورد نیاز است.

صندلی بیمار در صندلی یونیت دندانپزشکی نیاز به یک صندلی دارد که با توجه به فرم بدن بیمار و دندانپزشک دارای اندازه مناسب برای بدن انسان هر کشور باشد.

یونیت

علاوه بر این برای راحتی بیمار و وضعیت درمان دندانپزشک، زاویه بهینه خوابیدن پشت و زاویه پشتی سر مورد نیاز است و سرعت مناسب نیز با توجه به پایداری و سهولت عمل در هنگام دراز کشیدن یا برگرداندن بیمار به حالت اولیه مورد نیاز است.

علاوه بر این، ضخامت صندلی با توجه به شکل ستون فقرات و ارتفاع زانو برای وضعیت صحیح درمان دندانپزشک مهم است. دسته کمکی صندلی بیمار نباید حرکت بیمار را مختل کند و در عوض باید در این زمینه کمک کند. همه این عوامل ممکن است تأثیر قابل توجهی بر مراقبت طولانی مدت از بیمار داشته باشند.

کنترلر پا باید به دندانپزشک اجازه عملکرد بصری و استفاده دقیق از هندپیس را بدهد. علاوه بر این، فشار پدال که فشار کمتری بر مچ پا وارد می کند برای استفاده طولانی مدت مورد نیاز است.

فواره آب و کاسپیدور زمانی که توسط بیمار و دستیار اداره می شوند باید راحت باشند. ارتفاع و مساحت سینک تف باید به اندازه ای باشد که بتواند ناراحتی در حرکت را به حداقل برساند.

آلاینده ها باید به طور خودکار تمیز شوند و سهولت مدیریت تمیز کردن مورد نیاز است. علاوه بر این موقعیت فنجان، کافی بودن مقدار منبع آب و سرعت تامین آب مهم هستند. علاوه بر این، تاسیسات تصفیه آب و تصفیه فاضلاب برای محیطی دلپذیر و جلوگیری از عفونت متقاطع ضروری است.